Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: برکسی پوشیده نیست که مسائل مالی و اقتصادی یکی از چالش‌های فدراسیون‌های ورزشی کشور است، موضوعی که همواره وجود داشته اما حفظ ارزش‌ها و اخلاق در ورزش مانع از بروز مشکلات جدی شده است.

به گزارش ایران اکونومیست، هاشم اسکندری روز یکشنبه با اشاره به این موضوع که هیچ فدراسیونی نباید عدالت را زیر پا بگذارد اظهار کرد: در ماه‌های اخیر شاهد زیر سوال بردن اقدامات نهاد عالی ورزش کشور و مدیران این وزارتخانه توسط یکی از فدراسیون‌های ورزشی بودیم که این مسئله در صورت تداوم می‌تواند منجر به رنجش و بی‌اعتمادی جامعه نسبت به مدیران ورزش کشور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: روز شنبه اتفاقاتی در مجمع فدراسیون کشتی رخ داد که مورد تایید هیچ یک از افراد داخل و بیرون ورزش کشور نیست.
 
رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد خاطرنشان کرد: در ورزشی که صفت اخلاق‌مداری سرلوحه امور است، متولیان رشته نباید شان خود و فدراسیون را تنزل دهند و مسائلی نسبت به رئیس مجمع مطرح کنند که منجر به رنجش جامعه ورزش شود. همه ما سید محمد پولادگر را به عنوان مدیری توانمند و شایسته در ورزش کشور می‌شناسیم که افتخارات بسیاری را در فدراسیون تکواندو رقم زده و پس از دو دهه حضور تاثیرگذار، به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای مشغول خدمت است. 

اسکندری تصریح کرد: حمید سجادی به عنوان وزیری شایسته و آگاه به امور، وزارت ورزش را در اختیار دارد و از تمامی مسائل از جمله موانع، تهدیدها و فرصت‌های جامعه ورزش مطلع است.

وی تاکید کرد: فدراسیون‌های ورزشی به عنوان متولیان امر و در تبعیت از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، باید مروجان اصول اساسی و نهادینه ورزش کشور باشند و نباید بذر بی‌اعتمادی و ناامیدی را به جامعه تسری و گسترش دهند. 

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد اعلام کرد: اعضای مجمع فدراسیون کشتی که نام قهرمانان‌شان با پهلوانی گره خورده است به خوبی آگاه هستند که رفتار و سخنان نسنجیده در شرایط کنونی می‌تواند تاثیرات منفی و نامناسبی را در طولانی مدت پدید آورد. شاید اگر از همان ابتدا مماشات با برخی افراد صورت نمی‌پذیرفت شاهد اتفاقات روز گذشته نبودیم.

وی گفت: امیدوارم همکاران گرامی در فدراسیون‌ها و دیگر نهادهای ورزشی موضع خود را مشخص کنند تا از هر گونه رفتار، سخنان و شیوه‌های نسنجیده برای بودجه بیشتر خودداری کنند و اجازه بدهند تا متولیان امر در نهادهای عالی با عدالت و نکات برنامه‌ریزی شده بخش پویا و مردمی ورزش را اداره کنند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: فدراسیون تکواندو

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو فدراسیون ها ورزش کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۵۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم

حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی در نشست خبری با اهالی رسانه اظهار کرد: بعد از مسابقات داخل سالن آسیا، مسائلی بود که باید حل می‌شدند. سعی کردیم بیشتر انرژی خود را برای آمادگی نفراتی که شانس کسب سهمیه المپیک دارند، بگذاریم. در این باره کمک‌های وزارت ورزش را نیز داشتیم.  

او  ادامه داد: هفته آینده جلسه‌ای در کمیته ملی المپیک خواهیم داشت و موارد و خواسته‌ها را آنجا مطرح می‌کنیم تا آنها نیز به فدراسیون کمک کنند.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره اینکه آیا فدراسیون با بدهی مواجه است یا نه، گفت: فدراسیونی که بدهکار نباشد، فدراسیون نیست. به هر حال یک رویداد بزرگ برگزار شد و همه برای آن زحمت کشیدند. اینگونه رویداد‌ها هزینه‌هایی را هم برای فدراسیون دارد، اما گفته‌ام که هر کمبود و مشکلی باشد، برعهده می‌گیرم.

مطیعی درباره رویکرد فدراسیون دوومیدانی به انتخابات گفت: کسانی که از من شناخت دارند و سابقه من را می‌دانند، به این موضوع آگاه هستند که هیچ رویکردی ندارم و از طرف معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و هیچ‌کس صحبتی در این باره نشده. در ابلاغ من هم موضوع بی‌طرفی آمده است. وزارت ورزش دخالت و نظر خاصی در انتخابات ندارد و مجمع به این جایگاه رسیده است که فرد اصلح را انتخاب کند و فدراسیون را با کمترین تنش و معضل تحویل رئیس جدید بدهد.

او ادامه داد: ما در سال المپیک هستیم و ابر و باد و مه و خورشید و فلک باید در کار باشند تا ورزشکاران ما به این رویداد برسند.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره انتقادات حسین رسولی و چند ورزشکار دیگر از وضعیت حاکم بر دوومیدانی تصریح کرد: ما رشته‌ها و ماده‌های زیادی داریم. بر همین اساس فیروزی را به‌عنوان مدیر تیم‌های ملی منصوب کردیم تا این مسائل و مشکلات را رصد کرده و حل کند و با من در تماس باشد تا مشکلات حل و فصل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار