Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ارتباطات و پیگیری اجرای قانون اساسی معاونت حقوقی ریاست جمهوری از«جبلی»،خواست گزارشی از اقدامات اداری، شبه قضائی و قضایی به عمل آمده پیرامون یک سریال خانگی را به این معاونت ارسال کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عزیزالله فضلی معاون ارتباطات و پیگیری اجرای قانون اساسی معاونت حقوقی رئیس‌جمهور، در پی حواشی به‌وجودآمده برای مجموعه نمایش خانگی «شهرک کلیله و دمنه» و اعتراض کاربران به محتوای ناهنجار آن،در نامه ای خطاب به «پیمان جبلی» رئیس سازمان صداوسیما، با اشاره به اینکه سریال شهرک کلیه و دمنه دارای برخی مضامین ناهنجارو مغایر با ارزش‌های اسلامی و ایرانی است بر صلاحیت سازمان صدا و سیما در اعطای مجوز و نظارت بر محتوای تولید سریال‌های شبکه خانگی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در این نامه با استناد به بندهای ۱و ۲ اصل سوم قانون اساسی مبنی بر ایجاد محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی و استفاده صحیح از رسانه‌های گروهی و همچنین ماده ۹ اساسنامه سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دایر بر ایجاد محیط مساعد بر تزکیه و تعلیم و انسان و رشد فضائل اخلاقی و مفاد قانون خط مشی کلی و اصول برنامه‌های سازمان صدا و سیما از رئیس رسانه ملی درخواست کرد با قید فوریت ضمن بررسی موضوع در خصوص نحوه ادامه پخش محتوای این سریال دستورات شایسته صادر و گزارشی فنی و حقوقی از اقدامات اداری، شبه قضائی و قضایی به عمل آمده برای آن معاونت ارسال کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پیمان جبلی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شهرک کلیله و دمنه قانون اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۶۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان مالیاتی کشور، سید محمد هادی سبحانیان رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: در اجرای  قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور به منظور تکریم مودیان و اجرای عدالت مالیاتی، تمامی صاحبان مشاغلی که مجموع فروش خالص کالا و ارایه خدمات آن‌ها در سال ۱۴۰۲ حداکثر صد و پنجاه برابر معافیت موضوع ماده (۸۴) قانون مالیات‏های مستقیم یعنی مبلغ ۱۸ میلیارد تومان بوده و فرم مالیات مقطوع برای آن‏ها در درگاه خدمات الکترونیک سازمان بارگذاری می‌شود، مشمول مقررات این تسهیلات می‌باشند.

گفتنی است صاحبان مشاغلی که از تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌ها استفاده می‌کنند، از مزایای عدم مراجعه به ادارات و قرار گرفتن در فرایند طولانی تشخیص و رسیدگی، عدم نیاز به نگهداری اسناد و مدارک و دفاتر، امکان تقسیط مالیات در بازه‌های زمانی بیشتر و عدم نیاز به تکمیل جداول درآمد و هزینه (اظهارنامه) برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد
  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • عکس سحر دولتشاهی و پیمان معادی وایرال شد
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه