Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نشست هم اندیشی محرومیت زدایی بسیج جامعه پزشکی استان فارس که با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاونان، مدیران دانشگاه و رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس برگزار شد، پیرامون راهکار‌های تقویت روند خدمات رسانی به مناطق محروم و حاشیه شهر شیراز هم اندیشی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نخستین نشست هم اندیشی محرومیت زدایی بسیج جامعه پزشکی فارس با اشاره به نقش مثبت و تاثیرگذار بسیج و نیرو‌های جهادی در مواقع بحران و خدمات رسانی در کنار کادر درمان و حوزه سلامت، از تلاش آنان قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر سید وحید حسینی عنوان بسیجی را برای خدمتگزاران مجموعه سلامت استان یک افتخار خواند و گفت: بسیجی بودن باید در تمامی وجوهات و صفات یک فرد اعم از گفتار و رفتار، نمود داشته باشد.

مسئول ارشد حوزه سلامت فارس حرکت بسیجی گونه و حضور همه جانبه نیرو‌های بسیجی در عرصه‌های خدمت را راهکاری موثر در رفع تنگنا‌های مالی موجود در زمینه توسعه خدمت رسانی دانست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز ضمن قدردانی از مشارکت متخصصان، پزشکان، مدیران و کارکنان بسیجی شاغل در دانشگاه به پاس مشارکت در خدمات رسانی به محرومان و مناطق حاشیه نشین گفت: برنامه ریزی در راستای ارائه خدمات با کیفیت در سطح یک و سطح دو ارائه خدمت، باید در مناطق کم برخوردار نهادینه شود.

حمایت بسیج جامعه پزشکی استان فارس از مناطق کم برخوردار، اشتغال زایی و طرح‌های دانش بنیان

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس نیز در این نشست ضمن قدردانی از حمایت‌های بسیجی گونه رییس دانشگاه و مجموعه سلامت فارس از توسعه خدمات سازمان بسیج جامعه پزشکی استان، گزارشی از عملکرد این سازمان در ارائه خدمت به مناطق محروم کلان شهر شیراز پرداخت.

سرهنگ حسین صمصام گفت: یکی از فعالیت‌های سازمان بسیج جامعه پزشکی، حمایت و کمک به اشتغال زایی طرح‌های دانش بنیان با ارائه خدمات مالی و اهدای وام به فعالان این عرصه است.

او با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حضور و ارائه خدمت جوانان بسیجی در مناطق محروم و نقش تاثیرگذار آنان در خدمت به مردم این مناطق، گفت: از مزایای فردی و اجتماعی این خدمت رسانی‌ها برای جوانان، خودسازی فردی و آشنایی مستقیم کادر درمان با چالش‌ها و مسایل مردم جامعه است.

سرهنگ صمصام با اعلام فعالیت ۱۸ کانون بسیج جامعه پزشکی در شیراز گفت: در نشست‌های قرارگاه محرومیت زدایی استان نیز ۱۸ منطقه محروم در شیراز شناسایی شده است که در همین راستا با تعیین ۱۸ مرکز درمانی، اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی ماهانه یک مرتبه در این مراکز به مردم خدمات درمانی ارائه می‌دهند.

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس از ثبت همه این فعالیت‌ها در سامانه «سیب» خبر داد و گفت: در این بازدید‌ها مددجویان و افرادی که نیازمند خدمات تخصصی بیشتر هستند، به بیمارستان‌های سطح شهر معرفی می‌شوند.

این نشست با اعطای حکم تمدید مسئولیت دکتر سید ابوالفضل هاشمی اصل به عنوان مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه از سوی سرتیپ پاسدار «یدالله بوعلی» فرمانده سپاه فجر استان همراه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناطق محروم خدمات سلامت علوم پزشکی بسیج جامعه پزشکی استان فارس سازمان بسیج جامعه پزشکی کانون بسیج جامعه پزشکی مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۶۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی در حکمی، دکتر مسعود صالحی شهستان استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان را به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل» منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

دکتر مسعود صالحی شهستان

استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل» منصوب می ‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه کنید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

توفیق جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

پیش از این دکتر هادی میرزایی مسؤولیت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل را برعهده داشت.

کد خبر 6093030

دیگر خبرها

  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید