Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@22:41:51 GMT

اخذ تعهد از ۱۳۶ نانوایی متخلف خراسان‌جنوبی

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۳۶۶۴۴

اخذ تعهد از ۱۳۶ نانوایی متخلف خراسان‌جنوبی

مهدی جعفری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: نانوایی‌ها زحمت فراوانی می‌کشند و بیشتر نانوایان ما در استان انسان‌های با انصافی هستند.

وی تصریح کرد: در برخی از موارد نیز سوء استفاده‌هایی در حوزه نانوایی‌ها اتفاق می‌افتد که باید مدیریت شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه سفره و گندم برکت دارد، یادآور شد: ما باید مواظب باشیم کاری نکنیم نان از چرخه مصرف انسان خارج شده و به مصرف دام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری با بیان اینکه اختلاف قیمت نهاده اکنون با قیمت نان ۳۸ هزار تومان خیلی زیاد است، ادامه داد: نظارت‌ها توسط سازمان صمت، تعزیرات حکومتی و جهاد کشاورزی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون در حوزه نانوایی‌ها واحدهای صنفی که منجر به اخذ تعهد شدند، ۱۳۶ واحد بودند، افزود: این واحدها تخلفاتی در زمینه گران‌فروشی، کم‌کاری، وزن چانه، عرضه خارج از شبکه و زود بستن داشته‌اند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه با قانون جدید تعزیرات متخلفان اعمال قانون می‌شوند، اضافه کرد: اکنون جرایم بازدارنده است و عرصه سخت شده است.

جعفری خاطرنشان کرد: در حال حاضر همچنین نانوایی درخواست‌هایی برای حقوق کارکنان نانوایی دارند.

انتهای پیام/۶۹۰۷۱

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی نانوایی تعزیرات قانون جهاد کشاورزی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۶۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی از گلستان های گل محمدی برای جذب گردشگر

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین اکبری صبح سه شنبه در جشن شکر گذاری برداشت گل محمدی که همزمان با روز ملی گل و گلاب برگزار شد، اظهار کرد: شاید بسیاری از ما که از ظرفیت‌های خراسان جنوبی اطلاع کافی نداریم برای بهره مندی از فضای زیبای گلستان‌های گل محمدی به کاشان و یا برخی مناطق کرمان برویم در حالی که در استان خود ما چنین فضاهایی در مناطقی چون دشت مختاران و سربیشه وجود دارد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: البته باید به این نکته توجه داشت که کشت و برداشت گل محمدی به صورت انبوه در استان ما تقریباً نوپا است و با رشد و ارتقا و معرفی به عنوان یک ظرفیت گردشگری نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

اکبری با بیان اینکه برداشت گل محمدی زمینه اشتغال زایی برای کارگران منطقه را نیز فراهم کرده است، ادامه داد: اگر می‌خواهیم از گلستان‌های گل محمدی به عنوان فرصتی برای جذب گردشگر استفاده کنیم باید در گام اول با همکاری رسانه‌ها این ظرفیت‌ها را معرفی کنیم.

وی یادآور شد: تعیین روزی به عنوان روز ملی گل و گلاب یک اتفاق بسیار خوب برای معرفی پتانسیل‌هایی است که در این زمینه در کشور و خراسان جنوبی داریم.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه تعاون روستایی خرید توافقی گل محمدی را انجام می‌دهد، یادآور شد: برداشت ما بر این است که در سال‌های آتی اتفاقات شیرین‌تری در این حوزه رخ خواهد داد.

اکبری افزود: هر چه قدر تلاش کنیم که گل محمدی تبدیل به فرآورده شود، سودی بیشتر برای کشاورز و تولید کننده ما به همراه خواهد داشت.

کد خبر 6099320

دیگر خبرها

  • نشای ۵۴ هزار هکتار از اراضی شالیزاری گیلان
  • بهره مندی از گلستان های گل محمدی برای جذب گردشگر
  • پیش بینی برداشت ۸۸۱ تن گل محمدی در خراسان جنوبی
  • خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • میدان عرضه دام در چهارمحال‌وبختیاری احداث می‌شود
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • جذابیت گوهر سنگ خراسان جنوبی برای هیئت های خارجی نمایشگاه اکسپو
  • برای جلوگیری به موقع از تغییر کاربری نیاز به کمک مردم داریم + ویدئو
  • برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی