Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲ مورد فوت ناشی از سو مصرف مواد مخدر در سه ماهه سال جاری ثبت شد.

کامروز امینی در نشست با خبرنگاران، افزود: در محور کمیسیون‌ها نیز طی سه ماهه ۳۴ مورد پرونده بررسی که کاهش دو موردی را نشان می‌دهد.

وی اظهارکرد: طی سه ماهه ابتدایی سال، از ۳۴ پرونده کمیسیون‌ها، هفت پرونده قصور پزشکی داشتیم که سه پرونده منجر به رأی محکومیت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: زنان و زایمان در صدر پرونده‌های قصور پزشکی قرار دارد.

امینی با اشاره به اینکه در ۶ شهرستان ادارات پزشکی قانونی فعال است، تصریح کرد: طی سه ماه نخست سال، پنج هزار و ۲۶۳ نفر به ادارات پزشکی قانونی مراجعه کرده که رشد ۶.۷ درصدی به نسبت سال قبل دارد.

وی از معاینه ۱۸۳ جسد در ادارات پزشکی قانونی استان با رشد ۵.۱۷ درصدی خبر داد و ادامه داد: این موارد در زمره فوت‌های با ابهام قرار می‌گیرد.

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ۱۵۱ مرگ غیرطبیعی در میان ۱۸۳ جسد ارجاعی به پزشکی قانونی دیده می‌شود که رشد ۷.۱ درصدی را نشان می‌دهد.

امینی با اشاره به مرگ‌های با سو مصرف مواد مخدر در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: ۱۲ مورد فوت ناشی از سو مصرف مواد مخدر در سه ماهه سال جاری ثبت شد که پنج زن در میان فوتی‌ها قرار دارد و مابقی مرد بودند.

وی به انجام ۲۸۱ آزمایش طی سه ماه اخیر اشاره کرد و گفت: ۱۲۳۱ مصدوم در سه ماهه نخست سال با رشد ۳۲ درصدی به نسبت سال قبل به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل ۱۳۴۹ پرونده با ادعای نزاع طی سه ماهه سال جاری خبر داد و اظهارکرد: همچنین ۶۷ مورد فوتی ناشی از تصادفات رانندگی در استان طی سه ماهه سال جاری ثبت شد.

امینی با اشاره به فوتی‌های ناشی از غرق شدگی در استان طی سه ماهه سال جاری تصریح کرد: پنج مورد غرق شدگی طی سه ماهه سال جاری در استان داشتیم.

وی عنوان کرد: طی سال جاری دو پروژه مراکز پزشکی قانونی دنا و بهمئی کلید خورد و با تأمین اعتبار در سال ۱۴٠۱ به نتیجه می‌رسد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به راه اندازی آزمایشگاه این استان، گفت: با پیگیری انجام شده وضعیت آزمایشگاه سم شناسی نیز به سمت فعال سازی رفته و تجهیز نیز انجام شده است.

به گزارش ایسنا، امینی از ساخت سالن جدید تشریح در استان خبر داد و بیان کرد: محوطه سازی و حفاظت فیزیکی از دیگر اقدامات محقق شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد پزشكي قانوني مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد ادارات پزشکی قانونی طی سه ماهه سال جاری مصرف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۶۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، براساس این گزارش این سامانه تا صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.
رگبار پراکنده، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید از ویژگی‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم