Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی در سفر خود به آذربایجان شرقی از پروژه های آب و خاک این استان در شهرستانهای شبستر ، مرند ، جلفا و خداآفرین بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز، فریبرز عباسی در حاشیه این بازدیدها در گفتگو با خبرنگاران در جلفا گفت: ما از مناطق مختلف شهرستان شبستر و پروژه های آب و خاکی به خصوص قنوات و طرح های آبخیزداری شهرستان بازدید کردیم و در جریان بحث های تامین آب شهرستان و مسائل مطرح شده آن قرار گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسئولان استانی در خصوص بهبود و بازسازی و مرمت قنوات، کمک ها و انتظاراتی را از وزارت خانه داشتند که بررسی هایی که ما انجام دادیم این انتظار به حق است و با توجه به اینکه درصد زیادی از قنوات در آذربایجان شرقی، در شهرستان‌های شبستر و مرند هستند قول دادیم که در تعمیر و بازسازی و مرمت قنوات اعتبارات لازم را بیشتر از آنچه در قبل تامین شده، تامین بکنیم.

عباسی ادامه داد: همچنین ما از پروژه‌های مرزی آذربایجان شرقی بازدید کردیم، به خصوص پروژه یکانات که این پروژه خوشبختانه از پیشرفت خوبی برخوردار است. حدود هزار و چهارصد هکتار از این پروژه دو هزار و چهارصد هکتاری، تا دو سه هفته آینده خوشبختانه کارش تمام می شود و به بهره برداری می رسد حدود هزار هکتار دیگر از این پروژه باقی مانده است که آن را هم قرار شد بعد از بررسی های کارشناسی لازم در استان، تکمیل این پروژه انجام شود و به وزارت جهاد کشاورزی و معاونت آب و خاک تحویل داده شود که ما در اولین فرصت تکمیل آن را هم برنامه ریزی و تصمیم گیری لازم را انجام خواهیم داد

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جهاد کشاورزی آب و خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۷۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیروزکوه و دماوند و ری از تهران جدا خواهد شد؟

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، احمد وحیدی وزیر کشور در رابطه با تقسیمات استان تهران اظهار کرد: تشکیل استان‌های جدید در غرب و شرق تهران به عنوان یک برنامه کلی در دست بررسی است و پس از طی مراحل در دولت، باید توسط مجلس به تصویب برسد.

بیشتر بخوانید: جزییات طرح تقسیم استان تهران از زبان استاندار

وی ادامه داد: الحاق برخی شهرستان‌ها به استان‌های تهران شرقی و تهران غربی مشخص شده است اما برخی شهرستان‌ها هنوز قطعی نشده و در دست بررسی است.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که آیا بخش‌هایی از شهرستان ری به استان‌های شرقی و غربی ملحق خواهد شد یا نه؟ گفت: چنین چیزی صحت ندارد.

وحیدی در خصوص تعیین تکلیف شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه نیز تصریح کرد: بر اساس طرح‌های کنونی، دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد.

به گزارش فارس؛ موضوع تقسیم استان تهران به سه استان، مدتی است که مطرح شده که پس از تصویب این طرح توسط دولت و مجلس، در کنار استان تهران فعلی، استان تهران شرقی و استان تهران غربی جدید تشکیل خواهد شد.

در این خصوص نظرات مختلفی توسط برخی مسؤولان و نخبگان در خصوص تجزیه شهرستان ری و الحاق برخی از بخش‌های این شهرستان به استان‌های جدید شرقی و غربی مطرح شده بود.
مخاطبان فارس با ثبت‌پویشی با عنوان «مردم قیامدشت با الحالق این شهر به استان شرقی مخالف هستند» در سامانه فارس من، خواستار پیگیری این موضوع از مسؤولان شدند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1229500 برچسب‌ها وزیر کشور

دیگر خبرها

  • وضعیت «شهر ری» در تقسیم استان تهران چگونه خواهد بود؟!
  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • تولید ۵ میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در آذربایجان شرقی
  • انتفاد از کاهش سهمیه سوخت کشاورزان
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • فیروزکوه و دماوند و ری از تهران جدا خواهد شد؟
  • قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • بارش باران در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • خرید تضمینی گندم به بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن رسید
  • نصب تله‌های فرمونی جهت پایش آفات در شهرستان بن