Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه این افزایش قیمت مواد مخدر می‌تواند روی افزایش جرائم در حوزه‌های مختلف تاثیر‌گذار باشد، گفت: بیش از ۸۰ درصد سرقت‌های انجام شده در زنجان توسط معتادان متجاهر انجام می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; ابوالفضل رفیعی امروز در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی متولیان پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: امیدوار هستیم این جلسات و طرح مسئله‌هایی که در حال انجام است نقطه شروع مجدد برای تلاش بیشتر در حوزه مبارزه با مواد مخدر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طبق برآورد‌های انجام شده علی رغم ممنوعیت کشت خشخاش تاثیری در کاهش درخواست مواد مخدر وجود نداشته است بلکه فقط این امر هزینه های مواد مخدر را افزایش داده است، ابراز کرد: فرد معتاد در هر حال برای تامین نیاز خود اقدام به خرید مواد مخدرخواهد کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه این افزایش قیمت مواد مخدر میتواند روی افزایش جرائم در حوزه‌های مختلف تاثیرگذار باشد، تصریح کرد: بیش از ۸۰ درصد سرقت‌های انجام شده در زنجان توسط معتادان متجاهر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اولویت ما در استان زنجان جمع آوری معتادان متجاهر نگهداری معتادان است، عنوان کرد: باید از سازمان‌های مردم نهاد فعال در این حوزه باید نهایت پشتیبانی کرد.

رفیعی با بیان اینکه باید در حوزه اشتغال معتادان اقداماتی انجام شود چرا که با اشتغال افراد بازگشت به اعتیاد پایین می‌آید، ادامه داد: دستگاه‌های متولی ظرفیت‌های جدید در این حوزه را شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه دو کمپ ماده ۱۶ در زنجان برای آقایان و بانوان در حال پیگیری است، افزود: متاسفانه کمپ تبصره ۲ ماده ۱۶ بانوان در زنجان وجود ندارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان بیان کرد: یک طرح در حال پیگیری است تا مرکز جامع میان راهی آموزش و اشتغال در این حوزه شکل گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: معتادان متجاهر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۷۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد

سرهنگ محمد روهنا گفت: در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران پلیس مواد مخدر و اطلاع از حمل و انتقال مقداری مواد مخدر از استان‌های جنوبی به شهرستان اسفراین بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

او گفت :  ماموران پلیس مواد مخدر با اجرای ایست و بازرسی در محور اسفراین به سبزوارخودرو متهمان را شناسائی کردند،  با سرعت عمل و هوشیاری ماموران ۳ نفر متهم دستگیر و به مقر انتظامی دلالت و خودرویشان به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت :  متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد،  پلیس با افرادی که امنیت و سلامت شهروندان را مختل کنند با قدرت برخورد خواهد کرد و انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود /کارتن خواب‌ها چهره شهر را نا زیبا می‌کنند
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • جمع آوری 276 معتاد متجاهردر استان
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • جمع‌آوری ۲۷۶ معتاد متجاهر در کردستان
  • اقدامات لازم برای خروج اتباع غیرمجاز استان تهران از کشور در حال انجام است
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد