Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@08:29:11 GMT

تخصیص ۳۸۰ میلیارد تومان اعتبار به نطنز

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۳۷۱۷۹

تخصیص ۳۸۰ میلیارد تومان اعتبار به نطنز

ایسنا/اصفهان فرماندار نطنز گفت: ۳۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای نطنز در حاشیه سفر نماینده رئیس جمهور به نطنز، تخصیص یافت.

محمد ظریفی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حاشیه سفر نماینده رئیس جمهور به شهرستان نطنز بیش از ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای این شهرستان و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام تخصیص یافت.

وی‌ افزود: با توجه به پیگیری‌هایی که صورت گرفت، در حاشیه سفر رئیس سازمان انرژی اتمی به نطنز در زمان حضور رئیس‌جمهور در استان اصفهان، این میزان بودجه تخصیص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار نطنز گفت: طرح‌های مهم و دارای اولویت در شهرستان نطنز بیشتر در حوزه‌های عمرانی، توسعه روستایی، آبرسانی، معادن و دیگر مسائل بود که به نماینده رئیس جمهور منتقل شد.

وی تصریح کرد: از چند هفته قبل از سفر رئیس جمهور به استان اصفهان و نماینده ایشان به شهرستان نطنز  به تمام ادارات شهرستان اعلام شد که مشکلات، پروژه‌های نیمه‌تمام و بودجه‌های لازم برای اتمام پروژه‌ها اعلام کنند.

ظریفی خاطرنشان کرد: بعد از اعلام همه ادارات، مشکلات و پروژه‌ها دسته‌بندی شد و به نماینده رئیس جمهور تسلیم شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها سفر رییسی به اصفهان مصوبات سفر رئیس جمهور نماینده رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۷۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان  از تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان شهرستان نهبندان خبرداد.
عباس سارانی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان ۴۰۰ میلیارد ریال است، گفت: این طرح پیشرفت ۵۴ درصدی داشته و تاکنون ۱۰۸ میلیارد ریال اعتبار برای آن هزینه شده است.
وی، با اشاره به در دست اجرا بودن ۵ طرح تغذیه مصنوعی در نواحی مرزی استان شامل بندان و چاهداشی نهبندان، آهنگران زیرکوه، گزیک درمیان و مشوکی سربیشه، افزود: برای تکمیل این طرح‌ها ۴هزار و۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور تخصیص یافته است.

دیگر خبرها

  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی
  • از پروژه‌های ورزشی مصوب سفر رئیس جمهور به کرمانشاه چه خبر؟ 
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی