Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دلیل غلظت گرد و غبار در آسمان استان، ادارات، بانک‌ها و مراکز آموزشی ۱۰ شهرستان استان کرمانشاه امروز با  ۲ ساعت تأخیر شروع به‌کار می‌کنند. - اخبار استانها -

غلامرضا شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: بنابر تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوای کرمانشاه، به دلیل افزایش غلظت ذرات گرد و غبار در آسمان استان، ادارات، بانک‌ها و مراکز آموزشی 10 شهرستان استان در روز دوشنبه 6 تیرماه با 2 ساعت تأخیر و از ساعت 9 شروع به کار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی عنوان کرد: کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان با بررسی دقیق داده‌ها و پیش‌بینی ارائه‌شده از سوی سازمان هواشناسی، تصمیم گرفت که با هدف حفظ سلامتی و بهداشت شهروندان استان برای شروع به کار ادارات، بانک‌ها و مراکز آموزشی استان کرمانشاه :"غیر از شهرستان‌های کنگاور، صحنه، هرسین و سنقر" 2 ساعت تأخیر اعلام کند.

آلودگی هوا و ریزگردها تمام اداره‌های مهران را تعطیل کرد‌نفوذ توده جدید گردوغبار به کرمانشاه/ ادارات گیلانغرب، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین تعطیل شدگرد و خاک ‌اهواز را دربر گرفت/ ادارات ‌تعطیل شد

شهبازی گفت: بر این اساس ساعت شروع به کار ادارات، بانک‌ها و مراکز آموزشی در 10 شهرستان استان از جمله مرکز استان در روز دوشنبه 6 تیرماه ساعت 9 صبح خواهد بود. 

وی افزود: در صورت تداوم و استمرار شرایط غبارآلود هوای استان، پیش از پایان ساعت تأخیر اعلام شده، تصمیمات کارگروه در خصوص نحوه فعالیت ادارات و بانک‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه درباره تکلیف برگزاری آزمون‌های مراکز آموزشی استان هم گفت: تمام امتحانات و آزمون‌های مراکز آموزشی استان طبق برنامه قبلی اعلام شده این مراکز، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/832

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آلودگی هوا آلودگی هوا بانک ها و مراکز آموزشی شهرستان استان شروع به کار ساعت تأخیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۷۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد

تقویم شنبه پانزدهم اردیبهشت ساعت حوالی ۹ را نشان می‌دهد؛ مردم دیار شهیدپرور اصفهان باز هم مثل همیشه، پرشور به استقبال سه تن از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس و یک شهید گمنام آمده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تقویم شنبه پانزدهم اردیبهشت ساعت حوالی ۹ را نشان می‌دهد؛ مردم دیار شهیدپرور اصفهان باز هم مثل همیشه، پرشور به استقبال سه تن از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس و یک شهید گمنام آمده‌اند.

دقایقی پیش از شروع برنامه و رسیدن به ساعت موعد و قرارمان در میدان فیض، صدای مداحی خیابان را پر کرده، پلیس‌ها، مأموران، خبرنگاران، عکاسان، گروه سرود و… در حال آماده شدن هستند تا صحنه‌ای پر از امنیت و شورآفرینی مردم را به تصویر بکشند.

آری چنین مردمانی هستند مردم اصفهان؛ برای همین است که به مهمان‌نوازی معروف‌اند، چون بلدند در هر کاری سنگ تمام بگذارند؛ مردم شهرمان از پیر و جوان، کودک و نوجوان همه لباس‌های سیاه خود را بر تن کردند و با پرچم‌های یازهرا، یا حسین ایران، فلسطین و… به میدان آمده‌اند و منتظر شروع برنامه هستند.

بگذارید این‌طور بگویم که مصادف شدن این تشیع با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) برای ما شیعیان امروز حال و هوای دیگری را هم دارد و بر غم‌مان افزوده است.

این خبر در حال تکمیل است...

کد خبر 750426

دیگر خبرها

  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی، بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • آغاز دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ از ساعت ۱۲ امروز
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • نجات ۱۰ گردشگر گرفتار در منطقه کوهستانی مُنگار
  • جدول بارش‌های فارس تا ساعت ۸:۳۰ امروز
  • مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان