Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدتی است پذیرش دانشجو برای سال تحصیلی 1400 ـ 1401 در دانشگاه علمی ـ کاربردی آغاز شده است. بسیاری از افرادی که شرایط تحصیل در دانشگاه علمی ـ کاربردی را با توجه به وضعیت شغلی، تحصیلی و مالیِ خود، گزینه مناسبی می‌دانند، نمی‌توانند معتبرترین و بهترین مراکز علمی ـ کاربردی را شناسایی و انتخاب کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از موسسه آموزش عالی علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی، در این مطلب قصد داریم برترین موسسه آموزش عالی علمی ـ کاربردی کشور را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسسه آموزش عالی علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی، بزرگترین موسسه علمی ـ کاربردی کشور است که 40 مرکز در سراسر کشور دارد و مجوز فعالیت خود را در قالب یک دانشگاه و موسسه آموزش عالی، از وزارت علوم دریافت کرده است. مراکز تحت پوشش این مؤسسه در سراسر کشور، از مراکز آموزش دانشگاهیِ پیشرو در زمینۀ توانمندسازی و تقویت مهارت‌های لازم برای ورود موفق به بازار کار در جوانان است که هم‌اکنون پذیرای بیش از 21 هزار نفر دانشجو در سراسر ایران است.

این موسسه با هدف ارتقا و انتقال دانش کار، ایجاد مهارت‌های شغلی به منظور افزایش بهره‌وری، شناسایی و ارتقای معلومات و تجارب شاغلین حرفه‌ها و مشاغل گوناگون و ایجاد هماهنگی بین مهارت و دانش کار فعالیت می‌کند و می‌کوشد برترین مؤسسه آموزش عالی علمی- کاربردی در کشور در حیطه‌های تخصصی جهاد دانشگاهی و آموزش‌های منجر به اشتغال با قابلیت و توان جذب دانشجو از کشورهای منطقه باشد.

هم‌اکنون پذیرش دانشجو برای سال تحصیلی 1401ـ1402 در مراکز موسسه آموزش عالی علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی در سراسر کشور آغاز شده است و متقاضیانی که به دنبال کسب مهارت بیشتر در کنار به دست آوردن دانش روز هستند، برای ارتقای تحصیلی و شغلی خود، مراکز آموزش عالی علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی را برای ادامه تحصیل انتخاب می‌کنند؛ به‌ویژه که تحصیل در این مراکز، نیاز به شرکت در کنکور و آزمون ورودی ندارد و با هر مدرک دیپلمی می‌توان در رشته‌های مختلف ادامه تحصیل داد.

در مراکز علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی، رشته‌های روزآمد و جدیدی تدریس می‌شود که می‌تواند آیندۀ شغلی جوانان را تضمین کند. ثبت‌نام داوطلبان دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی مهرماه ۱۴۰۱ مراکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی برای 91 رشته و 407 کدرشته محل انجام می‌شود. این پذیرش شامل   154 کد رشته محل جدید است که موجب افزایش تنوع انتخاب رشته متقاضیان می‌شود.

بنابراین از مزایای تحصیل در مراکز آموزش عالی علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تحصیل هدفمند در رشته‌های تحصیلی جدید و جذاب با بهترین آینده شغلی عدم نیاز به کنکور و امکان تحصیل در رشته‌های مختلف با هر نوع دیپلم و بدون نیاز به گذراندن دوره پیش‌دانشگاهی برخورداری از بهترین مدرسانِ دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی برخورداری از امکانات مجهز کارگاهی برای رشته‌ها و واحدهای عملی یادگرفتن جدیدترین مهارت‌های روز و آمادگی بیشتر برای ورود به بازار کار امکان برگزاری کلاس‌های آموزشی در ساعات غیرِاداری و روزهای پنجشنبه و جمعه  شهریه پایین در مقایسه با سایر دانشگاه‌ها و امکان پرداخت اقساطیِ آن و اعطای وام‌های مختلف دانشجویی دریافت مدرک کاردانی یا کارشناسی قابل ترجمه و مورد تایید وزارت علوم و امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر یعنی کارشناسی ارشد و دکتری بعد از گرفتن مدرک کارشناسی علمی ـ کاربردی عملی بودن حداقل نیمی از درس‌ها برخورداری از مراکز نوآوری و کارآفرینی و امکان جذب سریع‌تر در بازار کار یا ارتقای شغلی افراد شاغل فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی فوق‌برنامه مانند اردوهای دانشجویی، جشنواره‌ها و مسابقه‌ها برخورداری از امکانات گسترده جهاد دانشگاهی به‌عنوان یکی از معتبرترین نهادهای علمی کشور و منطقه خاورمیانه

علاقمندان برای آشنایی بیشتر و مطالعه دفترچه راهنما و اطلاع از رشته‌های تحصیلی دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه و ثبت نام در پذیرش می‌توانند تا ۷ تیرماه سال‌جاری به سایت سازمان سنجش به آدرسwww.sanjesh.org  و یا سایت موسسه به نشانی iastjd.ac.ir یا سایت آموزشی موسسه علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی با عنوان ماهرشو به نشانی mahersho.iastjd.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش عالی علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی موسسه آموزش عالی علمی ـ کاربردی مراکز آموزش رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۷۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۱ هزار نفر در استان اردبیل، داوطلب کنکور سراسری در پرتقاضاترین رشته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ چمنی رئیس ستاد برگزاری آزمون سراسری در استان گفت: داوطلبان رشته علوم تجربی امروز در ۶ حوزه استان در اولین مرحله کنکور سراسری شرکت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات ارشد اکو
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • پزشکی به شرط کسب درآمد!
  • بیش از ۱۱ هزار نفر در استان اردبیل، داوطلب کنکور سراسری در پرتقاضاترین رشته