Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه با اشاره به ولادت 5959 نوزاد در استان در سه ماهه ابتدای سال گفت: خوشبختانه روند کاهشی ولادت در استان متوقف شده است.

صادق خدادادی در گفت و گو با ایسنا، از ولادت 5959 نوزاد در سه ماهه ابتدای امسال خبر داد و افزود: خوشبختانه در سال جاری سیر کاهشی تعداد موالید استان متوقف شده و فعلا تفاوت محسوسی در تعداد موالید سال جاری با مدت مشابه سال گذشته نداشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز امیدواری کرد با توجه به اجرای برنامه های مختلف در جهت جوان سازی جمعیت شاهد افزایش موالید استان در ماه ها و سالهای آینده باشیم.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه به بهبود نسبت جنسیتی ولادت در استان هم طی این مدت اشاره کرد و افزود: در سه ماهه ابتدای سال نسبت جنسیتی ولادت از 114 به 107 رسیده است و این یعنی  طی این مدت به ازای تولد هر 107 نوزاد پسر 100 نوزاد دختر متولد شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سه ماهه ابتدای سال از مجموع موالید استان، 4880 نوزاد در شهرها و 1079 نوزاد در روستاها متولد شده اند.

خدادادی در ادامه با اشاره به سیر کاهشی وفات در استان، گفت: خوشبختانه در سه ماهه ابتدای سال سیر کاهشی محسوسی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته ایم و تعداد فوتی ها از 3646 نفر در سال گذشته به 3084 نفر رسیده است.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه نسبت جنسیتی وفات در استان طی سه ماهه اول سال را هم 149 اعلام و تصریح کرد: طی این مدت به ازای فوت هر 149 مرد 100 مورد فوتی زن داشته ایم.

خدادادی خاطرنشان کرد: به طور معمول بنا به علل مختلف همواره تعداد فوتی های مرد بالاتر از زنان است و میانگین سنی زنان نیز همواره بالاتر از مردان بوده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در سه ماهه ابتدای سال 2307 نفر در شهرها و 771 نفر در روستاها وفات کرده اند.

خدادادی در ادامه از ثبت 4265 مورد ازدواج در استان در سه ماهه ابتدای سال خبر داد و افزود: طی این مدت همچنین 1140 مورد طلاق در سطح استان به ثبت رسیده که تفاوت چندانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته نداشته است.

وی افزود: در سه ماهه ابتدای سال در شهرها 3957 مورد و در روستاها 308 مورد ازدواج به ثبت رسیده است.

خدادادی گفت: همچنین 1064 مورد طلاق طی این مدت در شهرها و 76 مورد در روستاها به ثبت رسیده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه منطقه کرمانشاه ثبت احوال جمعیت سه ماهه ابتدای سال طی این مدت سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۷۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان نوزاد توسط اپراتور هلال‌ احمر + فیلم | نوزاد دو روزه نفس نمی‌کشید!

دریافت 18 MB کد خبر 847154 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم نوزاد هلال احمر خفگی حوادث ایران

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است
  • احتمال بازگشت دلار به کانال ۶۱ هزارتومانی
  • روند کاهشی جرم سرقت در استان کرمان
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • مانع‌تراشی برای فعالیت تولیدکنندگان پذیرفتنی نیست
  • روند کاهشی نرخ ارز درپی شکست بازار از مرکز مبادله
  • بازار دلار سرد‌تر می‌شود؟
  • «وعده صادق» خروشی در دل مؤمنان دنیا ایجاد کرد
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه
  • نجات جان نوزاد توسط اپراتور هلال‌ احمر + فیلم | نوزاد دو روزه نفس نمی‌کشید!