Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، اکبر کرامتی یکشنبه شب در جلسه شورای هماهنگی بخش کشاورزی آذربایجان‌غربی با محوریت برنامه‌ریزی سفر وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان‌های میاندوآب، چهاربرج و باروق افزود: در این سفر، ضمن احصای نیازمندی‌ها، تصمیم‌گیری‌های لازم برای رفع مشکلات نیز در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه شهرستان میاندوآب قطب کشاورزی و دامپروری استان محسوب می شود، موضوع تامین آب کشاورزی شهرستان از اهمیت بالایی برخوردار است که این امر در سفر آتی وزیر جهاد کشاورزی به صورت دقیق مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی ادامه داد: بازدید از پروژه‌های عمرانی آب و خاک، زنجیره تولید یکپارچه طیور، مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی میاندوآب و مجتمع شیلات و پرورش آرتمیای فسندوز از مهمترین برنامه های سفر یک روزه وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان های میاندوآب، چهاربرج و باروق است.

فرماندار ویژه میاندوآب هم در این جلسه گفت: این شهرستان دارای پتانسیل‌های بالایی برای سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی در بخش کشاورزی است و امیدواریم سفر وزیر جهاد کشاورزی منشاء خیر و برکت برای توسعه شهرستان باشد. 

علی پیام، مشکل عمده بخش کشاورزی شهرستان را کمبود آب دانست و اضافه کرد: نیمه تمام بودن کانال‌های شبکه آبرسانی، کمبود صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی و ضرورت راه اندازی شهرک صنعتی کشاورزی و همچنین ضرورت ایجاد بندر خشک جهت ترانزیت محصولات کشاورزی از مشکلات و نیازهای بخش کشاورزی میاندوآب است.

به گزارش ایرنا، حضور در مزار شهدای والامقام شهرستان باروق، بازدید از مزارع زراعی این شهرستان، بازدید از شبکه پمپاژ روستای شبیلو و محل احداث کارخانه کنسانتره تعاون روستایی میاندوآب، بازدید از دشت چهاربرج، بازدید از مسیر کانال های ساحل چپ رودخانه زرینه‌رود شهرستان میاندوآب، بازدید از مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی میاندوآب، بازدید از زنجیره تولید یکپارچه گوشت مرغ میاندوآب از جمله برنامه‌های کاری سفر یک روزه وزیر جهاد کشاورزی به میاندوآب، باروق و چهاربرج خواهد بود.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی سفر استانی کشاورزی سید جواد ساداتی نژاد میاندوآب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی سفر استانی کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی سفر استانی کشاورزی سید جواد ساداتی نژاد میاندوآب وزیر جهاد کشاورزی کشاورزی میاندوآب بخش کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۷۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت خیار سبز در شهرستان قیروکارزین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی قیروکارزین گفت: میانگین برداشت در هر هکتار ۲۰ تا ۲۵ تن است و پیش بینی می شود بیش از ۵ هزار تن خیار سبز از زمین‌های کشاورزی این شهرستان برداشت شود.

حیدری افزود: بیش از ۹۰ درصد محصول تولید شده برای تهیه خیار شور و مابقی برای مصارف دیگر استفاده می شود.

مدیر جهاد کشاورزی بیان داشت: برای صرفه جویی در مصرف آب، کاشت این محصول به صورت نواری است که ۵۰ درصد در مصرف آب صرفه جویی می‌شود.

حیدری افزود: برداشت خیار سبز تا پایان خرداد ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • ۱۵ طرح جهاد دانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • برداشت خیار سبز در شهرستان قیروکارزین
  • سال گذشته ۱۰هزار میلیارد ریالی به طرح‌های اولویت دار جهاد کشاورزی همدان پرداخت گردید
  • نمایشگاه اکسپو ظرفیتی برای تبادلات اقتصادی است