Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@04:59:30 GMT

وضعیت برج‌های دوقلوی شهرکرد تعیین تکلیف شد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۳۷۶۷۰

وضعیت برج‌های دوقلوی شهرکرد تعیین تکلیف شد

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به تعیین تکلیف شدن وضعیت برج‌های دوقلوی شهرکرد، گفت: پیشنهاد جامع برای نحوه عمل در زمینه فروش یا مشارکت به شهرداری اعلام شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد ، محمدرضا بیاتی شامگاه یکشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهرکرد، با اشاره به هماهنگی سند توسعه شهر و سند توسعه محله، اظهار داشت: شهرداری باید مطالعات محلات را در قالب طرح‌های مطالعاتی موضعی آماده و به شورا ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره وضعیت برج‌های دوقلو شهرکرد، بیان داشت: بررسی وضعیت موجود این برج‌ها انجام شده است به گونه‌ای که ارزش روز عرصه، اسکلت، هزینه اتمام و سایر موارد برآورد شده است. همچنین پیشنهاد جامع برای نحوه عمل در زمینه فروش یا مشارکت به شهرداری اعلام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد ادامه داد: پیشنهادات مشاور در خصوص برج‌های دوقلو شهرکرد باید در صحن شورا ارائه شود تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.

مصطفی حیدری، عضو شورای اسلامی شهرکرد نیز در ادامه بیان کرد: شهرداری شهرکرد به دلیل مشخص نشدن سکاندار آن، چندین ماه است با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند.

وحدت اقوام ایرانی در نخستین شب شعر شهدای ایل در شهرکرد به روایت تصویر نماینده شهرکرد در مجلس: طرح جامع تامین آب استان تصویب و اجرایی شود کلنگ ساخت ایستگاه راه‌آهن شهرکرد زمین زده شد

وی با بیان اینکه اعضای شورا باید به فکر منافع مردم باشند تا اختلافات بیش از این مانع پیشرفت شهر نشود، خاطرنشان کرد: در چنین شرایط سختی بابد نگاه جناحی و حزبی را از مجموعه شورا برداشت.

انتهای پیام/7540/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای اسلامی شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۷۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات

کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات به منظور تمهید برگزاری جلسه ۲۷ ام شورای اجرایی فناوری اطلاعات و بررسی وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی خدمات در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ، کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات به منظور تمهید برگزاری جلسه ۲۷ ام شورای اجرایی فناوری اطلاعات و بررسی وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی خدمات در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

در این جلسه که با حضور نمایندگان وزارتخانه‌ها و سازمان‌های اعضای شورای اجرایی برگزار شد، وضعیت هوشمندسازی دستگاه‌های اجرایی مبتنی بر مصوبات جلسات ۲۴، ۲۵ و ۲۶ شورای اجرایی و آیین نامه بند (ج) تبصره ۷ بودجه ۱۴۰۲ آیین نامه مربوطه بررسی شد.

همچنین وضعیت اجرا و آسیب شناسی پروژه‌های پیشران دولت هوشمند که در جلسه ۲۶ شورای اجرایی تصویب شده است مورد واکاوی قرار گرفت.
اعضای کمیسیون راهبردی اهم توجه به متناسب سازی برنامه‌های هوشمندسازی و تحول دیجیتال دولت با استعداد‌های ساختاری و سرمایه انسانی دستگاه‌ها در حوزه فناوری اطلاعات برای ارائه و تصمیم گیری در جلسه ۲۷ ام شورا تاکید داشتند.

دیگر خبرها

  • ارتقا وضعیت نگهداشت شهر یزد با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال پایانی شورای شهر یزد
  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • اعضای شورای شهر سنندج چه مطالباتی را در حضور استاندار کردستان مطرح کردند؟
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • «سمیع» تعیین تکلیف شود/ کمبود نیروی پلیس راهور و راننده اتوبوس مشکل مشترک کلان‌شهرها
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود