Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی شرکت چوب و کاغذ مازندران اعلام کرد:به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، بررسی صورت‌های مالی این شرکت نشان می‌دهد که میزان زیان شرکت چوب و کاغذ مازندران در سال مالی ۱۳۹۹ مبلغ ۱۳۶.۲۴۰ میلیون ریال بوده است که در سال مالی ۱۴۰۰ توانست علاوه بر جبران این میزان زیان، با ثبت ۵۳۳ درصد افزایش، ۵۹۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴۸۳ میلیون ریال سود را نیز از آن سهامداران خود کند.

شرکت چوب و کاغذ مازندران در پارسال ۵۴ درصد رشد در تولید به میزان ۱۱۱.۱۶۳ تن انواع کاغذ را شاهد بوده علاوه بر این در بخش فروش با ثبت رکورد ۱۱۲.۲۶۸ تن شاهد افزایش ۷۶ درصدی هستیم.

شرکت چوب و کاغذ مازندران از جمله شرکت‌های موفق زیر مجموعه بانک ملی است که توانسته است با حمایت‌های این بانک و پس از تغییر رویکرد مدیریتی در این مجموعه صنعتی، شاهد تحول در تولید، بازاریابی و فروش باشد و جهش عمده‌ای را در تامین کالا‌های راهبردی مورد نیاز داخل رقم بزند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چوب و کاغذ مازندران تولید کاغذ شرکت چوب و کاغذ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۷۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی

بر اساس بودجه در سال ۱۴۰۳ بانک مرکزی سودده ترین شرکت دولتی است و سهم ۲۳ درصدی از درامدهای بودجه از محل سود سهم شرکتهای دولتی را به خود اختصاص خواهد داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، نگاهی به فهرست شرکتهای دولتی بر اساس سود سهام در بودجه سال 1403 نشان میدهد بانک مرکزی سهم 23 درصدی از سود سهام شرکتهای دولتی را به خود اختصاص داده و سود ده ترین شرکت دولتی میباشد.

در رتبه دوم شرکت ملی نفت قرار گرفته که 18 درصد از واریزی مربوط به سود سهام شرکتهای دولتی را به خود اختصاص داده است.

ایمیدرو 13 درصد از سود سهم شرکتهای دولتی و ملی گاز ایران نیز 6 درصد از این پرداختها را به خود اختصاص داده اند. پالایش نفت ابادان  و تهیه و تولید مواد معدنی نیز در رده های بعدی قرار گرفته اند. سازمان دریانوردی و شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی نیز هر کدام سهم یک درصدی در این خصوص را روی دوش دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد حساب واحد خزانه باعث افزایش شفافیت مالی می‌شود
  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمدگمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • افزایش ۳۴ درصدی تخلیه و بارگیری کالا‌های غیرنفتی در بنادر استان بوشهر
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمد گمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • رشد ۴۱ درصدی صدور مجوز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور