Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حجت السلام والمسلمین رضا نوری نماینده ولی فقیه در استان در نشست مشترک بنیاد مهدویت و بنیاد بین المللی غدیر استان گفت: اطعام غدیر، پویش دست بوسی پدر، حرکت کاروان شادی از میدان شهید تا پارک شهر بجنورد، اجرای پرده خوانی، تئاتر و سرود، برگزاری جشن در امامزاده‌ها و تجلیل از سادات در ادارات استان از جمله برنامه‌های عید سعید غدیر خم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

حرکت خودرویی به مناسبت عید غدیر در بجنورد

دوشنبه ۲۷ تیرماه، روز عید سعید غدیر خم است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عیدغدیر ویژه برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۷۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۲۵ بسته در بجنورد برای جذب سرمایه‌گذار

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: در سال سوم دوره ششم شورای شهر، کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری تعریف شد و ۲۵ بسته سرمایه‌گذاری در بجنورد آماده ارائه برای جذب سرمایه‌گذار است.

جمشید عین‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی اظهار کرد: حل مشکلات اقتصادی استان تنها با تحقق شعار سال و مشارکت مردم امکان‌پذیر است و مدیران اجرایی باید برنامه‌های خود را مطابق با آن تنظیم کنند.

وی افزود: شورای شهر به عنوان خانه مردم و قانون‌گذار محلی، وظیفه نظارت بر عملکرد شهرداری و ارائه برنامه برای اجرا توسط سایر دستگاه‌های اجرایی را در محلات شهر دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد ادامه داد: یکی از مهم‌ترین وظایف شورا تعیین و انتخاب شهردار به عنوان یک دولت کوچک شهری است که باید با برنامه‌های خود در راستای توسعه شهر گام بردارد.

عین‌بیگی با تاکید بر اهمیت مسائل اقتصادی، اضافه کرد: جذب سرمایه‌گذار در بجنورد از مهم‌ترین برنامه‌های شورای شهر و شهرداری بجنورد در راستای رشد اقتصادی شهر است.

وی تاکید کرد: در سال سوم این دوره از شورای شهر بجنورد کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری تعریف شده و ۲۵ بسته سرمایه‌گذاری در بجنورد آماده ارائه برای جذب سرمایه‌گذار است.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد تصریح کرد: راه اصلی موفقیت شورای شهر بجنورد برقراری ارتباط و استفاده از ظرفیت‌های جامعه نخبگانی و دانشگاهی شهر است، سال گذشته ۲۶ دستگاه اتوبوس با هدف تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی در بجنورد خریداری شد که ۲۰ درصد از هزینه‌ها توسط شهرداری و ۸۰ درصد توسط دولت تهیه شد.

عین‌بیگی درخصوص مشکل ترافیکی بجنورد گفت: بیشتر خیابان‌های پرتردد در بجنورد قابلیت گسترش و وسیع شدن را ندارد و تاکید حوزه مدیریت شهری بر انتقال مشاغل با بار ترافیکی بالا به حاشیه شهر است.

کد خبر 749222

دیگر خبرها

  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • آمادگی ۲۵ بسته در بجنورد برای جذب سرمایه‌گذار
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد