Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از اجرای فاز اضطراری طرح بن بروجن خبر داد و گفت: استان اصفهان با این پروژه و هرگونه بارگذاری جدید مخالف است. تمام تلاش خود را برای متوقف کردن این پروژه خواهیم کرد.

مهران زینلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس گزارش‌هایی که به ما رسیده پروژه بن بروجن در حال اجرا و پیشروی است و استان اصفهان با این پروژه و هرگونه بارگذاری جدید مخالف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام تلاش خود را برای متوقف کردن این پروژه خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه پروژه اصلی بن بروجن هنوز به رودخانه زاینده‌رود متصل نشده است، افزود: چند ماه گذشته خبری منتشر شد که برای فاز اضطراری، طرح بن بروجن از چهارمحال و بختیاری که آبگیری اصلی آن در اصفهان است با ظرفیت کمی به بن بروجن منتقل شده است اما این موضوع به معنای راه‌اندازی پروژه نیست و اخبار مبنی بر اجرا شدن و راه اندازی بن بروجن صحیح نیست بلکه به دنبال راه‌اندازی آن هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: امیدواریم پروژه انتقال آب بن بروجن اتفاق نیفتد و تمام تلاش خود را برای جلوگیری از اجرای آن به کار می‌گیریم، مطالبه ما از وزارت نیرو اجرای مصوبات برای جلوگیری از بارگذاری جدید بر زاینده‌رود است و امیدواریم به وظیفه خود عمل کنند.

زینلیان درباره مصوبات سفر ریاست جمهوری برای جلوگیری از بارگذاری جدید بر رودخانه خاطرنشان کرد: این موضوع ده‌ها بار تصویب شده است ولی در عمل انتظار اقدامات جدی داریم مانند جلوگیری از طرح انتقال آب بن بروجن بر اساس گزارش‌های موجود همچنان در حال اجرا و پیشروی است و تعهدی برای توقف آن وجود ندارد و باید همه مطالبه‌گری کنند تا این اتفاق رخ ندهد.

کد خبر 584366

منبع: ایمنا

کلیدواژه: طرح بن بروجن پروژه بن بروجن طرح انتقال آب بن بروجن بن بروجن زاینده رود رودخانه زاینده رود حوضه آبریز زاینده رود معاون عمرانی استاندار اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بارگذاری جدید بن بروجن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۷۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هزار نفر در طرح های صنعتی ایلام مشغول به کار هستند

به گزارش خبرنگار مهر، رضا محمدرحیمی ظهر پنجشنبه در نشست هم اندیشی با منتخب مردم حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نرخ سود بانکی، نرخ مالیات، عوارض گمرکی در استان ایلام با مناطق برخوردار هیچ تفاوتی ندارد و از طرفی هزینه زیرساخت‌ها مانند قیمت زمین، هزینه‌های انرژی، هزینه مواد اولیه و …نسبت به سایر استان‌ها بالاتر است.

وی عنوان کرد: بنابراین برای اینکه بتوان سرمایه گذاران را جذب طرح‌های تولیدی در استان نمود بایستی در قوانین موجود بازنگری صورت گیرد و جذابیت‌های سرمایه گذاری از طریق بازنگری در قوانین موجود افزایش یابد.

محمدرحیمی گفت: پروژه‌های مهم صنعتی در شهرستان‌های جنوبی در حال اجرا هستند که سه پروژه مهم NGL، پتروشیمی دهلران و سیمان دهلران نیازمند پیگیری جدی برای رسیدن به بهره برداری هستنند.

رییس سازمان صمت استان ایلام خاطر نشان کرد: لازم است شرکت‌های بزرگ سرمایه گذاری وابسته به دولت برای مشارکت در پروژه‌های صنعتی استان به کار گرفته شوند.

وی با اشاره به وضعیت موجود حوزه تولید و تجارت استان بیان کرد: تعداد ۴۹۵ فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری ۳۰۰ هزار میلیارد ریال و ۱۰ هزار نفر اشتغال وجود دارد.

وی گفت: ۵۱۳ فقره جواز تاسیس در دست اجرا با سرمایه مورد نیاز ۷۷۰ هزار میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال ۱۷ هزار نفر در دست اجرا می‌باشند که در صورت رسیدن به مرحله تولید می‌توان شاهد شکوفایی صنعت استان باشیم.

رضا محمدرحیمی ادامه داد: استان ایلام از نظر معادن فلزی که دارای ارزش افزوده بالا هستند فقیر است اما در گروه کانی‌های غیر فلزی ظرفیت‌های خوبی وجود دارد و به تبع آن صنایع معدنی مانند سیمان، گچ، آجر، سایر مصالح ساختمانی استان از کیفیت و رقابت پذیری بالایی برخوردار هستند.

محمدرحیمی بیان کرد: در حوزه بازار ۳۹ هزار پروانه صنفی موجود است که در قالب ۱۰۱ اتحادیه و ۱۰ اتاق اصناف فعالیت دارند که نقش مهمی در اشتغالزایی ایفا می‌کنند.

کد خبر 6088493

دیگر خبرها

  • هدف شورای ششم، مطالبه‌گری برای استیفای حقوق شهروندان است
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • به‌دنبال تحقق «اصفهان من، شهر زندگی» هستیم
  • طرح ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان در حال اجرا
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • طرح حماس برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ
  • فعالیت ۱۰ هزار نفر در طرح‌های صنعتی ایلام
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • ۱۰ هزار نفر در طرح های صنعتی ایلام مشغول به کار هستند
  • احتمال توقف صادرات ال‌ان‌جی روسیه در ۴ سال آینده