Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل در بازدید از دستاوردهای پایگاه های مقاومت بسیج گفت: مقابله با جنگ فعلی نیازمند بصیرت، روشنگری و روحیه جهادی در آحاد جامعه است. مقابله با جنگ فعلی نیازمند بصیرت، روشنگری و روحیه جهادی در آحاد جامعه است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ، سردار محمدی اصل  فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل در بازدید از نمایشگاه های طرح اسوه اردبیل گفت: حرکت ها و فعالیت های بسیجیان با هیچ معیاری قابل تقدیر و قدردانی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بازدید از دستاوردها و فعالیت های انجام شده بسیج در عرصه های مختلف، وظیفه سخت دفاع از انقلاب در عرصه کنونی را یادآور شد و گفت: ایفای نقش در جنگ نرم را مانند دفاع مقدس هشت ساله ملت ایران است و جنگ فعلی نیازمند بصیرت و روشنگری و وجود روحیه جهادی در آحاد جامعه است. 

سردار محمدی اصل ضمن تقدیر از فعالیت های بسیج در برگزاری نمایشگاه های طرح اسوه، این نمایشگاه ها را  مصداق‌ واقعی مقابله با جنگ ترکیبی دشمن دانسته و گفت: بسیج نه تنها در عرصه های نه گانه ابلاغی بلکه در عرصه های بیشمار دیگری نیز با روحیه جهادی درحال خدمت به مردم است و این خدمات با هیچ معیاری قابل تقدیر و قدردانی نیست.

 علی حبیب زاده فرمانده سپاه ناحیه اردبیل نیز هدف از برگزاری این نمایشگاه ها را ایجاد شور و نشاط در بین جوانان و امیدآفرینی در بین مردم عنوان کردند.

این نمایشگاه ها برای نمایش برنامه های اجرایی و عملکرد یکساله پایگاه های بسیج همزمان در هشت نقطه شهر اردبیل توسط حوزه های مقاومت بسیج برگزار شده و آماده بازدید عموم مردم عزیز می باشد. در کنار این نمایشگاه ها مراسم‌هایی از قبیل یادواره های شهدا و مسابقات فرهنگی نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نمایشگاه ها روحیه جهادی مقابله با جنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۸۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان گفت: در سیل اخیر حدود ۵۰ جهادگر از قرارگاه جهادی زیرکوه در لحظات اولیه وقوع سیلاب  به سیل زدگان خدمت رسانی کردند. 

هنری با اشاره به اینکه  ۱۱ قرارگاه‌ جهادی منطقه ای فعال هستند افزود: تمامی گروه‌های جهادی استان نیز در حالت آماده باش هستند.    وی گفت: تخلیه آب داخل منازل و جابه جایی وسایل منازل مردم ،کمک به توزیع بسته های حمایتی و هدایت مردم به نقاط امن، کمک به خودروهای سانحه دیده و گرفتار در سیل، کمک به تخلیه تعدادی مغازه در حاجی آباد،تخلیه و لایروبی منازل و محل نگهداری دام و اسکان اضطراری از جمله اقدامات قرارگاه جهادی بسیج سازندگی زیرکوه در مناطق سیل زده بود.    مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان افزود: بعد از فروکش کردن سیل، گروه های جهادی برای ساخت و ساز و جبران خسارت سیل با کمک خیران نسبت به ساخت وساز مکان های آسیب دیده سیل اقدام می کنند. 



                                                                                         

دیگر خبرها

  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد
  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان