Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فراجا گفت: بخشی از ماموریت پلیس مثل مبارزه با موادمخدر جهان شمول و بین‌المللی است و پلیس جمهوری اسلامی ایران در خط نخست و خط مقدم این مبارزه حضور دارد.

ه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار مهدی حاجیان سخنگوی نیروی انتظامی در نشست خبری خود که امروز دوشنبه ششم تیر ماه برگزار شد، اظهار کرد: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران وظایف متعدد و گوناگونی بر عهده دارد و پلیس باید با هوشمندی و با برنامه بتواند نقش خود را به عنوان ضابط قانون ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: بخشی از ماموریت پلیس مثل مبارزه با موادمخدر جهان شمول و بین‌المللی است و پلیس جمهوری اسلامی ایران در خط نخست مبارزه حضور دارد.

سخنگوی فراجا اضافه کرد: در ۳ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۶۰ تن موادمخدر در مرزبانی و پلیس مبارزه با موادمخدر کشف شده است.

سردار حاجیان تاکید کرد: پلیس آمادگی دارد در صورت فراهم بودن شرایط و زیرساخت‌ها کمتر از یک هفته اکثر معتادان متجاهر خیابان ها را جمع‌آوری کرده و به نهادهای مسئول تحویل بدهد.


وی افزود: وجود معتادان متجاهر در خیابان ها موجب ناامنی است و باید جمع آوری و برای بازگرداندن آن‌ها به زندگی عادی تلاش شود.


سخنگوی فراجا اضافه کرد: از بهمن ماه موضوع توزیع عادلانه یارانه‌ها در دستور کار دولت قرار داشته و عده‌ای برای منفعت بیشتر از تغییر روند قیمت گذاری سواستفاده کرده و کالاها را احتکار کردند و در راستای کنترل و نظارت بیشتر قرارگاه اقتصادی پلیس از همان زمان راه اندازی شد.


وی گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۱۵ هزار تن آرد، ۸ هزار و ۷۰۰ تن برنج و ... به ارزش ۳۰ هزار میلیارد ریال از احتکار کنندگان کشف و ضبط شده است.


سخنگوی فراجا خاطرنشان کرد: احتکار کالاها و موادغذایی مختلف بر گرانی سایر اجناس تاثیر گذاشته و محتکرین اخلالی جزئی را هم در دارو ایجاد کرده بودند.

سردار حاجیان یادآور شد: در مجموع بیس از ۱۴ هزار نفر از مخلان اقتصادی که نظم بازار را به ریخته بودند شناسایی و دستگیر شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پلیس مخدر نیروی انتظامی فراجا مخدر مبارزه با موادمخدر سخنگوی فراجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۸۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان کشف شده طی شش ماه گذشته در استان کرمانشاه، امروز امحا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، کیوان گل‌آوری امروز _ یکشنبه نهم اردیبهشت _ در مراسم امحای مواد مخدر و روان گردان مکشوفه که در کیلومتر سوم جاده سراب نیلوفر برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان که نتیجه زحمات دستگاه‌های کاشف در مبارزه با مواد مخدر به‌ویژه نیروهای جان بر کف انتظامی استان در شش ماه گذشته است، امروز امحا شد.

وی افزود: در این مدت تعداد قابل توجهی قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضائی ارجاع داده شدند.

️سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اجرای چنین برنامه‌هایی از اهداف و سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر است که در طول سال اجرا می‌شود و به نوعی اعلام انزجار و تنفر نسبت به انواع مواد مخدر و روان‌گردان به‌عنوان یک آسیب شوم و جبران‌ناپذیر است.

کد خبر 748724

دیگر خبرها

  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه