Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا نیکداد درباره مجموعه پروژه‌های مرتبط با اصلاح شبکه و استانداردسازی انشعابات آب در روستا‌های استان، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده اصلاح ۹۰۰ متر شبکه با لوله اندازه ۱۱۰ میلی متر و استانداردسازی ۱۰۰ فقره انشعاب در روستای چشمه قصابان در دستور کار قرار گرفت.

او گفت: تاکنون اصلاح و بازسازی ۸۰۰ متر از این پروژه عملیاتی شده و در حال حاضر پروژه با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در حال انجام است که انتظار می‌رود ۱۰ درصد باقی مانده تا ۲ ماه آینده به طور کامل عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: تاکنون ۸۰ فقره انشعاب فرسوده نیز در این روستا استانداردسازی شده است.

نیکداد گفت: با اجرای این پروژه مشکل افت فشار تعدادی از مشترکان در روستای چشمه قصابان برطرف می‌شود، بخشی از حوادث مرتبط با فرسودگی شبکه نیز با اجرای این پروژه مرتفع خواهد شد.

او مجموع اعتبارات عمرانی این پروژه را ۳۰۰ میلیون تومان برشمرد و گفت: تاکنون ۲۱۵ میلیون تومان از آن هزینه شده است

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و فاضلاب آبرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۸۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال برق تولیدی قشم به شبکه سراسری

مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران از فراهم شدن شرایط انتقال برق تولیدی قشم به شبکه سراسری خبر داد و گفت: این یک پروژه مهم ملی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، فرهاد حنیفی اظهار داشت: پروژه انتقال برق به جزیره قشم حدود 30 سال پیش اجرا شده و اکنون برای انتقال برق تولیدی در جزیره قشم به شبکه سراسری، نیاز به اجرای 6 فاز 3.5 کیلومتری سیم برق و تأسیسات و تجهیزات مرتبط با آن بود تا ارتباط قشم با سرزمین اصلی تقویت و در عین حال امکان انتقال برق از قشم به سرزمین اصلی نیز فراهم شود.

وی افزود: این پروژه خط گذر که برق مازاد قشم را به شبکه توزیع اصلی منتقل می‌کند پروژه‌ای ملی و بسیار مهم است.

این مقام مسوول بیان داشت: ویژگی مهم این پروژه در کنار پیچیدگی و تکنولوژی خاص و بالا، اجرای کامل آن توسط متخصصان داخلی است که تراز این دست کارها را در کشور ارتقا می‌دهد.

حنیفی از وزن بیش از 11 تُنی هر قرقره این سیم های انتقال برق خبر داد و گفت:‌ بکارگیری این سایز از قرقره آنهم در شرایط خاص تاکنون در کشور نمونه مشابهی نداشته که ساخت و نصب آن به طور کامل در کشور طراحی و اجرا شده است.

وی با اشاره به استحکام بالای این سیم و تاثیر آن در پایداری شبکه گفت: این سیم که 54 تن ظرفیت کششی آن است و در زمان اوج مصرف بار در تابستان، انرژی مازاد جزیره را به شبکه کشور منتقل می‌کند و ظرفیت این سیم 59 درصد بالاتر از شبکه قبلی است و پایداری شبکه را نیز بدنبال دارد.

انتهای پیام/7558/.

دیگر خبرها

  • آمادگی نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز چشمه‌خوش و کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • انتقال برق تولیدی قشم به شبکه سراسری
  • جلوه گری بهار در طبیعت سراب گیان نهاوند + فیلم
  • پارکینگ آقاجانی‌بیگ هر چه سریع‌تر تکمیل شود
  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است
  • به روز رسانی نقشه شهر همدان
  • نقشه شهر همدان به‌روزرسانی می‌شود
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد