Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری آنلاین - پریسا نوری: «فاطمه پیوندی» مسئول دایره اجتماعی کلانتری ۱۴۴ جوادیه درباره تأثیر گرمای هوا بر افزایش آمار پرونده‌های کلانتری، می‌گوید: «گرما تأثیر مستقیم روی افزایش نزاع و درگیری دارد، به طوری که با گرم شدن هوا تعداد پرونده‌های نزاع  و درگیری در کلانتری هم ۴۰ درصد بیشتر شده است.»

او که کارشناس ارشد روانشناسی بالینی است، می‌افزاید: «در فصل گرما با کاهش تاب‌آوری و نداشتن کنترل بر اعصاب و روان، آستانه تحمل مردم پایین آمده و پرخاشگری آنان مضاعف می‌شود، به طوری که گاهی سر یک موضوع بی اهمیت مثل جای پارک قمه کشی می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او درباره مواردی که منجر به تشکیل پرونده نزاع و درگیری در کلانتری ۱۴۴ شده است می‌گوید:‌ «۸۰ درصد نزاع‌های خیابانی بر سر جای پارک است و ۲۰ درصد درگیری‌ها ناشی از سوءبرداشت‌هاست و با اعتراض‌هایی مثل «چرا بوق زدی؟»، «چرا چپ چپ نگاه کردی؟»، «چرا جلوی خانه ما ایستادی؟» و ... شروع می‌شوند.»

این کارشناس درباره راهکارهای موثر در کاهش این وضعیت چند پیشنهاد دارد: «پایین نگه داشتن دمای بدن، یادگیری مهارت کنترل خشم و ترویج فرهنگ عذرخواهی و ... منجر به کاهش نزاع‌ و درگیری‌های خیابانی می‌شود.»

نزاع بر سر حیوان خانگی

مسئول دایره اجتماعی کلانتری ۱۴۴جوادیه که تجربه ۱۵ ساله خدمت در کلانتری نقاط مختلف تهران را دارد ادامه می‌دهد:‌ «با توجه به بافت فرهنگی هر منطقه، دلایل منجر به نزاع و درگیری در آنجا متفاوت است، مثلا در کلانتری قلهک اغلب نزاع‌ها بر سر حیوانات خانگی و سر موضوعات بیهوده‌ای مثل «چرا سگ شما، حیوان خانگی من را ترسانده؟» و ... موارد این چنینی است و در کلانتری تهرانپارس اغلب موضوعات مربوط به آپارتمان‌نشینی منجر به نزاع و درگیری بین همسایه‌ها می‌شود.»

کد خبر 685795 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی منطقه ۴ همشهری محله نزاع مسکن - آپارتمان‌ نشینی حیوانات

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی منطقه ۴ همشهری محله نزاع مسکن آپارتمان نشینی حیوانات نزاع و درگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۹۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از درگیری جنجالی با کلوپ؛ محمد صلاح: اگر حرف بزنم، آتش به پا خواهد شد!

مشخص نیست کلوپ در گوش صلاح چه گفته که این‌قدر از کوره در رفته‌است!

طرفداری | تنها چیزی که نصیب خبرنگاران بعد از بازی لیورپول شد، عصبانیت محمد صلاح بود.

دیدار تیم‌های وست هم و لیورپول از چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس با تساوی 2-2 به پایان رسید. مثل هفته گذشته، تیم یورگن کلوپ باز هم امتیاز از دست داد تا رویای قهرمانی پرمیرلیگ در آنفیلد کم‌رنگ و کم‌رنگ‌تر شود. 

اما صحنه جنجالی این مسابقه، درگیری لفظی و جروبحث محمد صلاح با یورگن کلوپ هنگام ورود ستاره مصری به زمین بود. در دقیقه 81، کلوپ در حال گوشزد کردن نکات تاکتیکی به صلاح بود که به نظر موضوعی در این میان خاطر او را آزرده کرده‌است. صلاح پس از شنیدن حرف‌های یورگن کلوپ به دعوا و درگیری لفظی با این سرمربی آلمانی پرداخت و کار به جایی کشید که داروین نونیز با مداخله و میانجی‌گری صلاح را آرام کرد.

پس از پایان مسابقه، هنگامی که خبرنگاران قصد مصاحبه با محمد صلاح را داشتند، ستاره مصری تنها جمله زیر را به زبان آورد و با عصبانیت میکسدزون را ترک کرد:

اگر حرف بزنم آتش به پا خواهد شد!

دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • پس زدن دست کلوپ: صلاح دعوا را شروع کرد!‏
  • پس از درگیری جنجالی با کلوپ؛ محمد صلاح: اگر حرف بزنم، آتش به پا خواهد شد!
  • نقش آبخیزداری در پیشگیری از هدررفت ۳۳ درصدی آب باران
  • شروع سال جدید با کاهش نرخ تورم در استان آذربایجان شرقی
  • نزول رشد اقتصادی دور از انتظار اولین اقتصاد جهان
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان