Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، موسی بابایی کیا اظهار کرد: در حال حاضر ۹۴ درصد ماشین آلات بخش کشاورزی این استان معادل ۱۰ هزار و ۶۰۰ دستگاه با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی پلاک گذاری شده است.

رئیس اداره مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: تعداد کل ماشین آلات بخش کشاورزی استان قزوین ۱۱ هزار و ۲۰۷ دستگاه است که روند پلاک گذاری تا اتمام ماشین آلات ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: استان قزوین در پلاک گذاری ماشین آلات بخش کشاورزی یکی از پنج استان اول کشور محسوب می‌شود که کسب این رتبه مرهون تعامل و همکاری با پلیس راهنمایی و رانندگی است.

این مسئول یادآور شد: طرح پلاک گذاری ماشین آلات بخش کشاورزی در راستای هدفمندی مصرف سوخت ماشین و ادوات خودکششی برای بهره‌مندی از مزایای قانونی و حقوقی اجرایی می‌شود.

بابایی کیا گفت: کشاورزان دارای ماشین آلات فاقد پلاک می‌توانند برای پلاک گذاری ادوات به مرکز خدمات جهاد کشاورزی مراجعه کرده و مراحل پلاک گذاری را زیر نظر پلیس راهنمایی و رانندگی انجام دهند.

کد خبر 5524564

منبع: مهر

کلیدواژه: ماشین آلات کشاورزی قزوین جهاد کشاورزی قزوین بوشهر سازمان تبلیغات اسلامی خطبه های نماز جمعه قوه قضاییه سنندج هفته قوه قضاییه اردبیل شیراز خراسان رضوی مشهد گرد و غبار آمار کرونا کرمانشاه ماشین آلات بخش کشاورزی پلاک گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو

به گزارش خبرگزاری مهر، شب گذشته راننده یک دستگاه خودرو سواری بدونِ پلاک با سرعتی سرسام آور در جاده تبریز به اسکو در حال رانندگی و ایجاد خسارت به خودروهای عبوریِ مسیرِ تردد بود که عوامل گشت انتظامی با مشاهده خودرو و ایجاد وحشت آفرینیِ راننده در جاده اقدام به تلاش برای متوقف کردن خودرو کردند.

عوامل گشت در چندین مرحله دستور به توقف داده که در مقابل راننده خودرو اقدام به خسارتِ به ماشینِ پلیس و شکستن آئینه خودرو کرد.

با توجه به خطرآفرینی راننده، عوامل انتظامی با «رعایت قانون بکارگیری سلاح»، تیراندازی و ماشین را متوقف؛ که راننده پس از توقف متواری شد.

در بازدید و بررسی خودرو مشخص شد که سه سرنشین به همراه راننده از مشروباتِ الکلی استفاده کرده و حال ۲ مرد و زن بر اثرِ تیراندازی نامساعد می‌باشد.

موضوع به سرعت پیگیری و هر ۲ نفر در سریع‌ترین زمان ممکن به مرکز درمانی منتقل که برابر آخرین گزارش پزشکی فوت کرده‌اند.

راننده متواری و مست نیز ساعتی بعد دستگیر و مقدار قابل توجهی مشروبات الکلی در خودرو کشف و ضبط و ۲ متهم به همراه اقلام مکشوفه به مرجع قضائی تحویل شدند.

کد خبر 6088965

دیگر خبرها

  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • ۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان