Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از انجام حفاری خط دو متروی شیراز از میدان آزادی تا کلبه سعدی توسط قرارگاه خاتم الانبیا خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از دفتر نماینده مردم شیراز و زرقان ابراهیم عزیزی با اشاره به جلسه برخی مسئولان  و نمایندگان استان با فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا در تهران اظهار داشت: در این نشست توافق شد تا پروژه مترو میدان آزادی به کلبه سعدی توسط قرارگاه با سرعت و قدرت اجرایی و ظرف مدت 12ماه کار حفاری به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با این تصمیم شایسته و تکمیل طرح، مردم خوب سعدی در آینده نه چندان دور از  این فرصت بهره‌مند شوند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی همچنین از اجرای خط 3 و 4 قطار شهری شیراز و بزرگراه کوهسار و اتصال آن به بزرگراه قره پیری و آزاد راه شیراز اصفهان  خبر داد و اظهار داشت: این مصوبه نیز از جمله توافقات با فرمانده قرارگاه خاتم در این نشست بود.

مرحله نخست خط 2 مترو شیراز تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسدحفظ بافت تاریخی شیراز با محوریت حرم مطهر شاهچراغ(ع)؛ احداث فاز اول خط چهارم مترو شیراز تصویب شودامکان اتصال مترو شیراز به شهر "صدرا" وجود دارد

رئیس فراکسیون جنوب کشور مجلس شورای اسلامی، تسریع در اجرای پروژه مرودشت زرقان خرامه را نیز از جمله توافقات این جلسه عنوان کرد.

لازم به ذکر است در این جلسه که معاونین قرارگاه خاتم الانبیا، استاندار فارس و برخی از نمایندگان مجلس همچون قادری، رضایی، فروردین و رحیمی نیز حضور داشتند، در خصوص برخی پروژه‌های حوزه خود بحث و تبادل نظر کردند. این جلسه به درخواست شهردار شیراز و پیگیری صورت گرفته توسط وی برگزار شد.

انتهای پیام/424/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرارگاه خاتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۹۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است

رضا اسدنژاد جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: در مسیر بلوار کوثر به سمت آزادی، بلوار آزادی به سمت خیام، بلوار استقلال به سمت آزادی، میدان آزادی به سمت هتل پردیسان و مجتع آیه‌ها به سمت میدان جهاد ترافیک و کندی حرکت وجود دارد.

او افزود: در مسیر‌های میدان شهید فهیمده به سمت "خین عرب" و عکس آن، بزرگراه پیامبراعظم به سمت منزل آباد، اطراف حرم رضوی، خیابان طبرسی و بلوار نواب صفوی نیز کندی حرکت به وجود آمده است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: همچنین با توجه به بارندگی و لغزندگی سطح خیابان میزان تصادفات خسارتی در این کلانشهر از صبح تا کنون ۲۵ درصد نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.

اسدنژاد بیان کرد: دیروز ۴۲۱ فقره تصادف خسارتی و ۶۳ فقره تصادف جرحی با ۶۸ مصدوم در مشهد رخ داده است.

او تصریح کرد: همچنین دیروز در ۲ فقره تصادف فوتی در این کلانشهر ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی
  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است
  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد