Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا بیاتی رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: اگر محله توسعه پیدا نکند شهر هم توسعه پیدا نخواهد کرد لذا شهرداری باید مطالعات محله‌ها را در قالب طرح‌های مطالعاتی موضعی آماده و در جهت تصویب و اجرا به شورای شهر تقدیم کند، توسعه محله‌محور توسعه پایدار خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ محمدرضا بیاتی رئیس شورای اسلامی شهرکرد  امروز در نود و هفتمین نشست علنی شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه سند توسعه شهر تا سند توسعه محله با یکدیگر باید هماهنگ باشند، گفت: اگر محله توسعه پیدا نکند شهر هم توسعه پیدا نخواهد کرد لذا شهرداری باید مطالعات محله‌ها را در قالب طرح‌های مطالعاتی موضعی آماده و در جهت تصویب و اجرا به شورای شهر تقدیم کند، توسعه محله محور توسعه پایدار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به بررسی وضعیت موجود برج‌های دوقلو و برآورد ارزش روز عرصه، اسکلت و سایر امتیازات برای فروش و نیز هزینه برای اتمام طرح، توسط مشاور اقتصادی انجام شده و پیشنهاد جامع برای نحوه عمل در زمینه فروش یا مشارکت به شهرداری اعلام و تابحال چندین متقاضی برای مشارکت در تکمیل و خرید برج‌های دوقلو اعلام آمادگی کرده‌اند، افزود: پیشنهادات مشاور، با حضور وی و کارشناسان باید در صحن شورا ارائه تا تصمیمات با نظرات اعضای شورای اسلامی گرفته شود.

تعیین تکلیف شهردار شهرکرد مطالبه مردمی

مصطفی حیدری در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه شهرداری به عنوان یک نهاد اجرایی وظایف متعدد و حساسی در راستای خدمات رسانی به شهروندان دارد، گفت: این نهاد خدمات‌رسان و مؤثر در تأمین نیاز شهروندان چندین ماه است که به دلیل مشخص نشدن سکاندار آن در مرکز استان با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند.

رییس کمیسیون‌ حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد: اعضای شورای شهر بیشتر به فکر منافع مردم باشند تا اختلافات بیش از این مانع پیشرفت شهر نشود.

وی ادامه داد: شهرداری این شهر باید با وحدت رویه اعضای شورا انتخاب شود تا بتواند در راستای توسعه و پیشرفت شهرکرد گام بردارد و مشکلات را برطرف کند.

حیدری با بیان اینکه در این شرایط سخت نگاه جناحی و حزبی را باید از مجموعه شورای شهر برداریم، افزود: زیراکه شورا و مدیریت شهری، اجتماعی است نه سیاسی و ما دیگر حق اشتباه نداریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهرکرد توسعه محله توسعه پیدا شورای شهر سند توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۹۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد با بیان اینکه ۲۰ درصد از سهم تامین اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری و ۸۰ درصد توسط دولت تامین شد گفت: توسعه فضای سبز شهر از مهم‌ترین برنامه‌های شورای شهر است، اما ایجاد بوستانی شبیه شهربازی در بجنورد ممکن نیست و از دایره جانمایی خارج شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی، جمشید عین‌بیگی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: اعضای دوره فعلی شورای شهر سه سال است که این منصب را عهده‌دار شده‌اند و دو سال پس از آغاز فعالیت شورا، شهردار بجنورد تغییر کرد.

وی افزود: سال گذشته ۲۶ دستگاه اتوبوس به توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی اختصاص پیدا کرد و ۱۴ اتوبوس تاکنون تحویل داده شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد با بیان اینکه ۲۰ درصد از سهم تأمین اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری و ۸۰ درصد توسط دولت تأمین شد، خاطرنشان کرد: توسعه فضای سبز شهر از مهم‌ترین برنامه‌های شورای شهر است، اما ایجاد بوستانی شبیه شهربازی در بجنورد ممکن نیست و از دایره جانمایی خارج شد.

عین‌بیگی اضافه کرد: در زمینه فرهنگی و به منظور هویت‌بخشی به بجنورد و معرفی مفاخر و مشاهیر شهر، همایش نکوداشت آیت‌الله محمدتقی بجنوردی با حضور شرکت‌کنندگانی از استان‌های مختلف برگزار شد.

وی گفت: به منظور استفاده از ظرفیت‌های نخبگان و دانشگاهیان، کمیته مطالعاتی از سوی کمیسیون عمران برگزار شد که اعضای شورا پایبند به تصمیمات آن هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد افزود: برگزاری جشن عید غدیر در پارک بش‌قارداش بجنورد با حضور کم‌نظیر مردم در سال گذشته از برنامه‌های شورا بود.

کد خبر 749050

دیگر خبرها

  • مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود
  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • اجرای قانون شوراها در توسعه تأثیرگذار است
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه‌هشتادی کار خود را در محلات رفسنجان آغاز کردند
  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود