Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@18:35:30 GMT

حمله سایبری به فولاد خوزستان

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۳۹۴۳۰

حمله سایبری به فولاد خوزستان

سایت خوزتاب نوشت: دقایقی پیش وب‌سایت اینترنتی شرکت فولاد خوزستان از دسترس خارج و پیامی با عنوان "تعطیلی صنعت فولاد کشور بدلیل تهاجمات سایبری به گروه فولاد خوزستان" از طریق سامانه پیامکی شرکت برای کارکنان در حال ارسال است.

همچنین در کانال تلگرامی این شرکت پیامی با عنوان "اطلاعیه مهم شرکت فولاد خوزستان به دنبال تهاجمات سایبری علیه شرکت فولاد خوزستان و بنابر ارزیابی کارشناسان ذیربط، شرکت فولاد خوزستان به دلایل معضلات فنی قادر به ادامه فعالیت نبوده و تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به حول و قوه الهی شرکت فولاد خوزستان همچنان پیش قدم خدمت به ملت و کشور به فعالیت خود ادامه خواهد داد." ارسال شده است.

تماشاخانه ببینید| یک نسل جدید از خودرو/ کامیون کنترل از را دور با فناوری لیزری وارد بزرگراه‌های آمریکا شد ببینید| تویوتا لندکروز مقاوم در برابر گلوله‌، نارنجک‌ و مین‌های زمینی فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شرکت فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۹۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد

به گزارش ورزش‌سه ، صبح روز چهارشنبه جلسه‌ای میان مسئولان استانی و ورزشی در اهواز برگزار شد و یکی از خروجی‌های این جلسه انتخاب ورزشگاه فولاد آرنا برای میزبانی از دیدار سپاهان و استقلال آبی‌پوش ملاثانی بود.
با این حال این انتخاب از سوی خوزستانی‌ها به سازمان لیگ اعلام نشده بود و به همین دلیل سپاهانی‌ها درباره محل برگزاری مسابقه ابهام داشتند.
در نهایت در ساعات واپسین روز چهارشنبه نامه‌ای از سوی استان خوزستان به سازمان لیگ رسید و چهارشنبه نامه‌ای از سوی استان خوزستان به سازمان لیگ رسید؛ نامه‌ای که طی آن ورزشگاه فولاد آرنا که استادیوم اختصاصی باشگاه فولاد خوزستان به شمار می‌رود به عنوان محل برگزاری مسابقه اعلام شده بود.
این انتخاب با توجه به زمین مساعدتر ورزشگاه فولاد آرنا نسبت به سایر استادیوم‌های شهر اهواز خبر خوبی برای مورایس و شاگردانش به شمار می‌رود که معمولاً روی زمین بازی می‌کنند و با این وصف کار سیاوش اکبرپور و شاگردانش برای متوقف کردن طلای پوشان اصفهانی بسیار سخت خواهد بود.

دیگر خبرها

  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند
  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد