Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، انتخابات فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری روزهای (شنبه و یکشنبه) هفته جاری در شهر تیرانا پایتخت کشور آلبانی برگزار و «محمد جلود» عراقی به عنوان رییس انتخاب شد. از مهمترین نکات مجمع انتخاباتی فدراسیون بین‌المللی این رشته دست خالی نمایندگان ایران از کرسی جهانی بود. علی مرادی، محسن بیرانوند و علیرضا قریشی برای پست‌های مختلف نامزد شده بودند اما نتوانستند یک کرسی جهانی برای ایران در رشته وزنه‌برداری کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای پست نواب رییس فدراسیون بین‌المللی، اورسلا پاپاندرئا از آمریکا (نایب رییس اول)، پترو کول از چک، دوریس تراویزو از ونزوئلا، پیروس دیماس از یونان، آتیلا آدامفی از مجارستان رای آوردند. 

علیرضا قریشی در کمیته فنی نامزد شده بود اما موفق به کسب رای لازم برای رسیدن به این کرسی نشد. در کمیته فنی  نمایندگان کشورهای صربستان، بریتانیا، استرالیا، کنیا، قزاقستان، سوئیس و دومینیکن رای آوردند. همچنین محسن بیرانوند در کمیته مربیان نامزد رسیدن به کرسی جهانی بود که ناکام ماند. نمایندگان کشورهای آمریکا، مجارستان، چین، فرانسه، استرالیا، بوسنی، کوبا عضو کمیته مربیان شدند.

محمد جلود عراقی بعد از انتخاب به عنوان رییس فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری گفت: این یک اتفاق خوب برای من است و منتظرم تا با تیم جدید کار خود را شروع کنم. تیم کنونی تغییرات زیادی نسبت به گذشته داشته است و این موجب امیدواری خواهد بود. من به اعتماد مجمع ایمان دارم و متعهد می شوم که کار را با انرژی زیاد شروع کنم.

رییس جدید فدراسیون بین‌المللی این را هم افزود: من پیش از انتخابات با تیمم برای حضور در مدیریت جهانی صحبت کردم و آنان آماده کار هستند ما اعضای جدید و تجربیات خوبی در هیات اجرایی تازه انتخاب شده داریم. همه بر آینده وزنه‌برداری و اطمینان از همکاری با شرکای المپیکی خود متمرکز هستیم.

انتخاب محمد جلود عراقی به عنوان رییس فدراسیون بین‌المللی پایانی بر چهار دهه حضور تاماش آیان در راس این فدراسیون بود. وی در آغاز سال ۲۰۲۰ به خاطر اتهام فساد مالی و پرونده های دوپینگ از سمت خود کنار گذاشته شد.

همچنین شکست علی مرادی در انتخابات فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری پایانی بر حضور وی در مدیریت این رشته در بخش داخلی و خارجی بود. علی مرادی که با رای دیوان عدالت اداری از سمت ریاست فدراسیون وزنه‌برداری کنار گذاشته شد با شکست در انتخابات فدراسیون جهانی عملا برای همیشه از کرسی مدیریت این رشته کنار گذاشته شد. وی در آستانه بازنشستگی قرار دارد و نمی تواند برای انتخابات فدراسیون این رشته در ایران نیز شرکت کند.

برچسب‌ها فدراسیون بین المللی وزنه برداری بهداد سلیمی ایالات متحده آمریکا علی مرادی فدراسیون وزنه برداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون بین المللی وزنه برداری بهداد سلیمی ایالات متحده آمریکا فدراسیون بین المللی وزنه برداری بهداد سلیمی ایالات متحده آمریکا علی مرادی فدراسیون وزنه برداری فدراسیون بین المللی وزنه برداری انتخابات فدراسیون علی مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۹۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بانوان رده سنی نوجوانان و جوانان کشور و انتخابی تیم ملی از شامگاه یکشنبه به میزبانی همدان آغاز به کار کرد.

دختران شایسته تیم وزنه برداری استان کردستان در روز نخست این دوره از رقابت‌ها موفق به کسب یک مدال سیمین نقره شدند.

در روز اول این پیکارها و در دسته ۵۵ کیلوگرم رده سنی جوانان، «آنیتا فیضی» وزنه‌بردار خوش‌آتیه و صاحب عنوان تیم کردستان به مصاف حریفان خود رفت و توانست در حرکت یک‌ضرب با مهار وزنه ۷۰ کیلوگرمی نشان ارزشمند نقره را کسب کند.

کد خبر 6097731

دیگر خبرها

  • روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر + تاریخچه، شعار و پوستر World Red Cross and Red Crescent Da
  • علی پاکدامن در جایگاه سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی ایستاد
  • مارکسیسم چه نگاهی به سیاست بین‌الملل دارد؟
  • پیش‌بینی فعالان بازار از قیمت طلا و ارز در روزهای آینده/ منتظر این قیمت‌ها در بازار باشید
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • نخستین پلتفرم هیبریدی الکتریکی در جهان توسط چری ساخته شد
  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • وضعیت کاروان ایران برای پارالمپیک/ ۳۸ سهمیه و مسافران منتظر!