Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@18:12:48 GMT

سامان دهي 38 لکه صنعتي استان تهران

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۳۹۶۰۶

خبرگزاری آریا-استاندار تهران گفت:با اجرایی شدن مصوبه دولت، 38 لکه صنعتی استان تهران در قالب شهرک‌های صنعتی خصوصی به فعالیت خود ادامه می‌دهند که این امر به نفع صنایع، محیط زیست، دولت و تولید کننده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، محسن منصوری در بازدید از شهرک صنعتی شمس آباد افزود:اصل این مصوبه مبنای محیط زیستی دارد و براساس آن واحد‌های صنعتی کنترل پذیر و نظارت پذیر می‌شوند و می‌توانند از ظرفیت‌های قانونی و تسهیلات شهرک‌های صنعتی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تحقق وعده استاندار تهران برای تسهیل دسترسی به شهرک شمس آباد
استاندار تهران همچنین گفت:در بازدید 3 ماه گذشته از شهرک شمس آباد با توجه به گلایه مندی تولیدکنندگان درخصوص راه‌های دسترسی به شهرک، قول پیگیری داده بودیم که دو و نیم کیلومتر طول مسیر ورودی بهسازی و دسترسی به شهرک تسهیل شد. محسن منصوری افزود:بهسازی نه و نیم کیلومتر مسیر مجاور شهرک و ساماندهی واحد صنفی حجاران هم انجام شده که امروز افتتاح شد؛ ضمن اینکه مقرر شد آبرسانی به شهرک تا دو ماه آینده انجام شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۳۹۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، جهانگیر الیاسی ظهر دوشنبه در بازدید از پروژه تعریض ورودی مریوان، از ایمن سازی ورودی شهر مریوان با انجام تعریض طرفین باند موجود و ایجاد چهار خطه در این محدوده خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به پیشرفت مناسب در عملیات اجرایی تعریض ورودی شهر مریوان اظهار امیدواری کرد با اجرای این تعریض، ضمن بهبود شرایط ترافیکی مسیر، وضعیت ایمنی این محور ارتقا یابد.

الیاسی گفت: مسیر در دست بهسازی دو کیلومتر است که با تعریض طرفین باند موجود و رساندن عرض نهایی آسفالت به ۲۲ متر، بهبود وضع موجود را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 6092165

دیگر خبرها

  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • ساخت شهرک صنعتی پوشاک هنوز آغاز نشده است