Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@01:57:47 GMT

فیلم کودک دویدم و دویدم آماده نمایش شد

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۴۰۲۷۹

فیلم کودک دویدم و دویدم آماده نمایش شد

به گزارش قدس آنلاین، این فیلم برداشتی آزاد از شعر کودکانه دویدم و دویدم است که سعی کرده با نگاهی انتقادی به رابطه وضعیت اقتصادی و معیشتی افراد جامعه با مقوله کتاب و کتاب‌خوانی و همچنین کمبود برنامه‌های آموزشی و تشویقی برای کودکان و نوجوانان در این زمینه بپردازد. 

قصه فیلم در سطح شهر سنندج و با بازی بازیگران بومی به زبان کردی فیلمبرداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازیگران اصلی فیلم را صالح رحیمی، لیلا محمدی، دانش خورشیدی، پیشرو ملایی، ندا حاجی میرزایی، بیان فرزامی و رحمان کرمی تشکیل داده‌اند. 

دیگر عوامل فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: مهرداد مهرپویان(زحمتکش)، مدیر فیلمبرداری: وریا عبدیانی(گلزاریان)، تدوین، صداگذاری و اصلاح رنگ: وحیده طوسیان، مدیر صدابرداری: ارسطو مفاخری،  صدابردار: بهرام مرادی،  دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: عاطفه آزموده، طراح صحنه و لباس: پریا بهمنی، طراح جلوه‌های بصری: محمد لطفعلی، آهنگساز: سهند نیک‌نژاد، مدیران تولید:عبدالله مولودی، فرشاد غفاری، منشی صحنه: ژوان رحیمی، مجری طرح: عاطفه آزموده، گریم: آرمان کهنه‌پیرا، گروه کارگردانی: ندا حاجی‌میرزایی، پریسا شکیبا، گروه فیلمبرداری: سیروان خضری، سوران مرادی، آرینا میرگساری، دستیار صدابردار: متین شیخ‌اللهی، دستیار صحنه و لباس: سیاوش زاری، مدیرتدارکات: اشکان باقری، گروه تدارکات: بهداد عزت‌پور، سینا محمدی،‌ امور دفتری:سحر حسینی، افشین شاکری، مترجم: حسن شرف‌الدین، زیرنویس: رضا تاری‌وردی، سرپرست گروه موسیقی : وحید معتصمی، نوازندگان: امیر متولی(سه تار)، آرام ویسی(هنگ درام، دهل، تنبک)، پوریا وکیلی(دیوان)    ، آرمان کریمی‌پور  (نرم‌نای، می)، استودیو: سکوت  (هیمن ناصری)، پشتیبانی فنی: شرکت سینمایی سیمرغ طلایی سنندج، عکس: کاوه زکریایی، ندا حاجی‌میرزایی، طراح پوستر: مهناز هاشمی‌خواه
سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده: مهرداد مهرپویان، با تشکر از مهدی معمارزاده‌ زنجانی، تهیه شده در انجمن سینمای سنندج

این اثر تقدیم شده است  به روح بزرگ جبار باغچه‌بان اولین مؤلف و ناشر کتاب کودک در ایران وهمچنین ثمین و ثمینه باغچه‌بان و تمامی کسانی که عاشقانه برای تعلیم و تربیت کودکان سرزمینم زحمت کشیده‌ و می‌کشند.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فیلم کودک سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۰۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید

به گزارش خبرگزاری مهر، لیلا بلوکات بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران پس از سال‌ها دوری از بازی در تئاتر، با نمایش «خارشتر» روی صحنه می‌رود.

این اثر نمایشی به نویسندگی هدی آهنگر و کارگردانی سیدعلی موسویان و تهیه‌کنندگی وحید کریمی به‌زودی میزبان علاقه‌مندان خواهد شد.

از فعالیت‌های تئاتری لیلا بلوکات می‌توان به بازی در نمایش‌های «شکار مرغابی»، «رام کردن مرد سرکش»، «خرده جنایت‌های زن و شوهری»، «هفت عصر، هفتم پاییز»، «شیروانی داغ»، «ماسک»، «اولئانا»، «هوس و هفت دقیقه»، «روز سیاوش» و… اشاره کرد.

در نمایش «خارشتر» علاوه بر لیلا بلوکات دیگر بازیگران مطرح تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران نیز حضور دارند که اسامی آن‌ها و دیگر اطلاعات اجرا به‌زودی اعلام می‌شود.

تمرین‌های این نمایش آغاز شده و در حال گذراندن مراحل آماده‌سازی است.

کد خبر 6091061 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • چرا ژاپنی‌ها به نقاشی «ارواح» علاقه دارند؟
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند