Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از روزنامه سان، با رفتن به تنظیمات برنامه، می‌توانید پیام‌های خود را پشت یک تشخیص چهره یا اسکن اثر انگشت در آیفون قفل کنید.

این بدان معنی است که چت‌های شما از چشمان کنجکاو محافظت می‌شود حتی زمانی که قفل آیفون شما باز است.

برای تنظیم این مورد، باید با زدن نماد چرخ دنده در پایین صفحه نمایش، به تنظیمات واتس‌اپ خود بروید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روی حساب > حریم خصوصی > قفل صفحه، ضربه بزنید. از اینجا می‌توانید Touch ID یا Face ID را روشن کنید.

همچنین می‌توانید حداقل زمانی را که می‌خواهید قبل از نیاز مجدد به شناسه بیومتریک خود بگذرانید، انتخاب کنید.

اکنون، هر زمان که واتس‌اپ را باز کنید، برای دسترسی به چت‌هایتان، از شما پرینت یا اسکن چهره‌تان خواسته می‌شود.

این بدان معناست که اگر تلفن خود را به کسی تحویل دهید، می‌توانید مطمئن باشید که او به طور حیله‌گرانه از چت‌های شما جاسوسی نمی‌کند.

بیشتر بخوانید:

جدیدترین ویژگی‌های واتس‌ اپ اعلام شد | تحول در تماس‌های گروهی

با این حال، هنوز امکان خواندن و پاسخ سریع به پیام‌ها در پنجره اعلان دستگاه شما وجود دارد، بنابراین این ابزار بی‌خطر نیست. یعنی در زمانی که تلفن در اختیار شخص دیگری است، او می‌تواند پیام‌های دریافتی در آن لحظه را ببیند.

برای قفل کردن واقعی آیفون خود، همیشه می‌توانید پیش‌نمایش پیام‌ها را در تنظیمات دستگاه خود غیرفعال کنید.

این که آیا گزینه قفل کردن چت های خود در پشت Face ID یا Touch ID به شما داده می‌شود به مدل آیفونی که استفاده می‌کنید، بستگی دارد.

Face ID در هر مدلی بعد از آیفون ۲۰۱۷ ایکس در دسترس است، در حالی که مدل‌هایی که قبل از آن عرضه شده‌اند از Touch ID استفاده می‌کنند.

واتس‌اپ در ماه‌های اخیر مجموعه‌ای از تغییرات را ایجاد کرده که به منظور تقویت حریم خصوصی کاربران طراحی شده است.

کد خبر 686416 برچسب‌ها شرکت اپل واتس آپ- پیام رسان جاسوسی اینترنت

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شرکت اپل واتس آپ پیام رسان جاسوسی اینترنت واتس اپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۰۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد

پیرو برخی تماس‌های حاصله با تعدادی از شهروندان و درخواست مبالغی برای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت، مرکز امور مشتریان سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد که این سازمان برای ارائه خدمات به مردم از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند و این موضوع کلاهبرداری است.

به گزارش تسنیم، اخیراً شاهد این هستیم که برخی افراد در تماس با شهروندان، خود را به عنوان کارگزار یک شرکت بیمه‌ معرفی و با ادعای صدور "کارت هوشمند بیمه سلامت" و اعلام شماره حساب، اقدام به دریافت مبالغی از مردم برای صدور این کارت می‌کنند. این افراد مدعی هستند که با خرید این کارت هوشمند، شهروندان می‌توانند از مزایا و تخفیفاتی در هنگام دریافت خدمات تشخیصی و درمانی بهره‌مند شوند.

در همین راستا خبرنگار تسنیم پیگیر این موضوع از بیمه سلامت شد و مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران در اطلاعیه‌ای به تسنیم اعلام کرد: «برخی شرکت‌های سودجو به دنبال سوء استفاده از نام و عنوان بیمه سلامت در ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان هستند، این درحالی است که سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند بنابراین این امر با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می‌گیرد.»

این اطلاعیه تأکید می‌کند که «شهروندان برای اطلاع از آخرین اخبار و آدرس دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به سایت سازمان به نشانیihio.gov.ir مراجعه و یا با سامانه 1666 تماس حاصل کنند.»

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقتی تلفنی کلاهت را برمی‌دارند! انهدام دومین باند کلاهبرداری از همراهان بیمار در بیمارستان‌ های تهران

دیگر خبرها

  • منتظر تغییرات چشمگیر در IOS۱۸ باشید!
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • مراقب باشید؛ این داروها و خوراکی‌ها پلاکت خون را کاهش می‌دهند
  • مراقب باشید بیماری ترانه علیدوستی را نگیرید | این افراد در معرض «سندرم DREES» هستند
  • هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • هشدار یه خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • ویژگی مخفی در آیفون شما؛ از این ویدیوها خبر دارید؟
  • راهنمای استفاده از اکشن باتن در آیفون ۱۵ پرو
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند