Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-شهردار منطقه 10 از بهسازی معابر منطقه با انجام دو هزار و 537 مترطول نهرسازی طی سه ماه گذشته خبر داد و تاکید کرد: در فصل بهار، بیش از سه هزار و 900 تن آسفالت به منظور انجام روکش مکانیزه آسفالت در 9 محور به مساحت 24 کیلومتر انجام شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، رضا شرفی در رابطه با عملکرد سه ماهه منطقه 10 در حوزه فنی و عمرانی گفت: یکی از رویکردهای اصلی مدیریت شهری در دوره کنونی، فارغ از افزایش سطح نگهداشت شهر، انجام اقدامات فنی و عمرانی برای بازپیرایی، بهسازی، ترمیم و مرمت ابنیه، معابر و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در سطح است.
وی با بیان اینکه یکی از تاکیدات شهردار تهران انجام کارهای جهادی در شهر به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان و خدمت‌رسانی به آنهاست، اظهار داشت: ارتقای کیفیت آسفالت معابر اصلی و فرعی یکی از عوامل بهبود زیرساخت‌های معابر شهری و یکی از موضوعات ملموسی است که شهروندان به طور روزانه با آن در ارتباط هستند و بهسازی و بهبود وضعیت آنها می‌تواند رضایتمندی بیشتر آنها را به همراه داشته باشد.
این مقام مسئول با اشاره به بافت فرسوده منطقه 10 تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که در منطقه وجود دارد، فرسودگی وضعیت معابر است. در این راستا، شهرداری منطقه با رویکرد توسعه محله‌ای و انجام پروژه‌های کوچک، درصدد ایجاد رضایت شهروندی و افزایش استانداردهای شهروندی در محلات منطقه است. در این چارچوب، منطقه 10 رویکرد بهسازی کوچه‌ها و معابر را در پیش گرفته است.
شرفی درباره بهسازی کوچه‌ها و معابر خاطرنشان کرد: تغییر مقطع نهرهای کانالی به نهرهای کتابی و احداث و نوسازی نهرهای کانیوو در راستای بهسازی معابر و جلوگیری از انباشت آب است که در این چارچوب، دو هزار و 537 متر طول نهرسازی شده است.
وی درباره میزان نگهداشت و ترمیم معابره سواره‌رو و ارتقای کیفیت زیرساخت معابر هم ابراز داشت: در طول سه ماه گذشته، بیش از سه هزار و 900 تن آسفالت به منظور انجام روکش مکانیزه آسفالت در 9 محور به مساحت 24 کیلومتر و 774 مترمربع و حدود 2200 تن آسفالت به منظور لکه‌گیری و روکش دستی انجام شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه 10 منطقه 10

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۰۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان

 رحمتی در خصوص بهسازی و آسفالت آزادراه تبریز- زنجان گفت: این موضوع باید توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور انجام شود.

وی افزود: عملیات ترمیم روکش آسفالت آزادراه زنجان –تبریز به طول ۲۱۰ کیلومتر شروع شده و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

رحمتی گفت: در این مسیر دو محور مهم وجود دارد که محور اول به طول ۵۳ کیلومتر بسیار اساسی بوده و قرار است کل آسفالت این محور تعویض شود ۱۶۰ کیلومتر دیگر هم نوسازی و بهسازی می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در مجموع در این جاده ۲۱۰ کیلومتر باید تامین منابع شود و در اختیار مجموعه راهداری قرار گیرد که مصوب شد ادامه داد: با ابلاغ وزیر راه و شهرسازی، بهسازی و آسفالت آزادراه تبریز- زنجان توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به طول ۲۱۰ کیلومتر از محل منابع در اختیار سازمان مذکور با فوریت با اعتبار یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان که ۴۰۰ میلیارد تومان از محل قیر رایگان توسط وزارت راه و شهرسازی و۷۰۰ میلیارد تومان هم از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور تامین می‌شود.

وی افزود: آزادراه پیامبر اعظم (ص) یا همان آزادراه تبریز- زنجان یکی از موضوعات مهمی بود که در سفر روز جمعه وزیر راه و شهرسازی به استان مطرح شد چراکه همه مردم نسبت به وضعیت این مسیر معترض هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳
  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • اجرای زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم