Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@20:36:13 GMT

دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردل

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۴۰۴۰۰

دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردل

سرهنگ صفیان گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و سرقت‌های خرد در سطح حوزه استحفاظی اردل که همه سرقت‌ها با شیوه و شگرد خاصی صورت گرفته بود، با بررسی‌های دقیق مشخص شد که سارق آشنایی کامل به سطح حوزه دارد بنابراین به سرعت تحقیقات گسترده پلیسی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تجمیع اطلاعات جمع آوری شده از صحنه وقوع سرقت ها، اتاق فکری با حضور پرسنل پلیس آگاهی در اتاق فرماندهی شهرستان تشکیل و با تجزیه و تحلیل راهکار‌های لازم تدوین و ارائه شد.

بیشتر بخوانید

دستگیری سارق اماکن خصوصی و کشف یک فقره سرقت در سامان

همچنین با فعال سازی کلیه منابع، استخراج و بازبینی فیلم‌های ضبط شده از سوی دوربین‌های مداربسته هویت سارقان محرز و مشخص و لذا با هماهنگی قضایی دستور جلب نامبرده اخذ شد و ماموران او را دستگیر کردند.

متهم به پلیس آگاهی شهرستان منتقل و در بازجویی فنی پلیس و در مواجهه با دلایل و شواهد موجود لب به اعتراف گشود و به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده انتظامی سرقت از اماکن خصوصی ماموران پلیس آگاهی دستگیری سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۰۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: به دنبال افزایش سرقت از خانه‌باغ‌های این شهرستان و شهرستان‌های همجوار مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده در این زمینه ۳ متهم و یک نفر مالخر شناسایی شده و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ اشرفی اضافه کرد: سارقان در بازجویی خود به ۲۴ فقره سرقت اقلام و وسایل خانه از خانه‌باغ‌های این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد همچنین در ادامه به مردم توصیه کرد: اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی مجهز و از نگهداری وسایل با ارزش در آنها خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد