Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، گودرز فهیمی رییس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص برخورد با تخلفات، اظهار کرد: با توجه به نشست سران سه قوه، خوشبختانه اختیارات زیادی در اختیار تعزیرات حکومتی قرار گرفته و همچنان به همراه دستگاه‌های نظارتی در گشت‌های مشترک حضور داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به واحدهای صنفی، گفت: جرائم گرانفروشی، کم‌‌فروشی و سایر تخلفات، افزایش یافته است و اصلا دیگر جریمه ۱۰۰ هزار و ۲۰۰ هزار تومانی نداریم، کمترین جرائم یک میلیون تومان است.

رییس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: جرائم برای بار اول تخلف، ۱۰ برابر شده و در صورت تکرار تا ۲۰ برابر هم جریمه داریم.

وی ادامه داد: اختیارات تعزیرات بیشتر شده و می‌توانیم در همان زمان مشاهده تخلف نسبت به پلمب واحد و نصب بنر تخلف سر درب واحد صنفی اقدام شود.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس گرانفروشی کم فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۰۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری

رییس سازمان سنجش کشور گفت: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ زندان مواجه خواهند شد.

عبدالرسول پورعباس، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش کشور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تخلفات آزمون سراسری اظهار کرد: امسال ۴ مورد تخلف در آزمون سراسری از سوی داوطلبان گزارش شده، سال گذشته این رقم حدود ۱۰۰۰ مورد بود، امسال با استفاده از تجهیزات ضریب تخلفات کاهش داشته است.

معاون وزیر علوم بیان کرد: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ زندان مواجه خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • ۱۰ سال محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف در آزمون سراسری
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • درخواست «افزایش اختیارات آتش‌نشانی در برابر ساختمان‌های ناایمن» به مجلس می‌رود
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد