Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در شرایطی که باشگاه منچستریونایتد در تلاش است تا فرنکی دی‌یونگ هافبک بارسلونا را به خدمت بگیرد، این بازیکن بارها اعلام کرده که قصد ندارد نیوکمپ را ترک کند.

با این حال منچستریونایتد در تلاش است تا بتواند سرانجام این انتقال را نهایی کند. شیاطین سرخ ابتدا پیشنهاد ۶۰ میلیون یورویی را به بارسا ارائه دادند که این پیشنهاد رد شد اما حالا با پیشنهاد جدیدی ۶۵ میلیون یورویی دنبال جذب این ستاره هلندی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق ادعای نشریه سان، بارسا خواهان این بود که هری مگوایر را به عنوان قسمتی از این مبادله، به خدمت بگیرد اما مسوولان منچستریونایتد این پیشنهاد را رد کرده‌اند و حاضر نیستند تا این بازیکن را از دست بدهند.

مگوایر یکی از فصل‌های بد فوتبالی‌اش را پشت سرگذاشت و بارها با اشتباهاتش موجب شد تا منچستر ضربات بدی را متحمل شود. همین موضوع موجب شد تا او به بازیکن منفوری بین هواداران این تیم تبدیل شود و تماشاگران منچستر خواهان جدایی این بازیکن شوند.

برچسب‌ها ایرنا هری مگوایر منچستریونایتد لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا هری مگوایر منچستریونایتد ایرنا هری مگوایر منچستریونایتد لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان

به گزارش "ورزش سه"، با اخراج عجیب امید عالیشاه در بازی مقابل سپاهان که به‌نوعی فریب عثمان دابو را خورد، حالا سرخ‌ها در بازی حساس مقابل نساجی کاپیتان تیم خود را نخواهند داشت. عالیشاه در بازی با آلومینیوم اراک مصدوم بود و این بازی مهم را از دست داد و البته غیبتش به چشم آمد چرا که به نظر می‌رسد شماره 2 پرسپولیس جایگزین مناسبی ندارد.

عالیشاه در این فصل یکی از سه بازیکن برتر پرسپولیس بوده و شاید بتوان او را بهترین و مؤثرترین بازیکن تیمش هم نامید.

او در بازی با سپاهان هم با وجود دو هفته دوری از تمرین کیفیت خوبی ارائه داد و اگر اسیر آن ماجرای دقیقه 82 نمی‌شد، حالا می‌توانست در بازی قائمشهر دست مربی‌اش را بگیرد اما اکنون اوسمار دوباره باید بازی بدون کاپیتانش را تجربه کند و برای انتخاب جانشین مناسب برای این بازیکن چالش خواهد داشت.

در بیشتر بازی‌های قبلی وحید امیری بعضاً جانشین عالیشاه می‌شد و جای او را به‌عنوان بازیکن آزاد پشت مهاجم نوک پر می‌کرد اما یک‌بار نیز محمد خدابنده‌لو در آن پست به میدان رفت. با این حال به نظر می‌رسد قابلیت‌های عالیشاه برای بازی در آن پست مناسب‌تر است و حتی امیری باتجربه نیز نمی‌تواند کاری که عالیشاه در آن منطقه انجام می‌دهد را انجام دهد.

پرسپولیس عصر دوشنبه باید در قائمشهر مقابل نساجی بازی کند و عالیشاه شانس بازی مقابل تیم استان خود را از دست داده است؛ در حالی که بودنش در آن مسابقه می‌توانست به لحاظ فنی و روانی شرایط پرسپولیس را بهتر کند.

دیگر خبرها

  • صدای هواداران یونایتد درآمد: این بازیکن را بفروشید!
  • عصبانیت ریو فردیناند از تحقیر منچستریونایتد؛ می‌رم بخوابم، شب خوش! / عکس
  • اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!
  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • بحران خط دفاعی در منچستریونایتد؛ دوری سه هفته‌ای هری مگوایر از میادین
  • سباستین کل: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا سانچو را در دورتموند نگه داریم
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید