Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تعمیر، تکمیل و خدمات فنی چاه‌های شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از تحقق ۱۳۸ میلیارد ریال صرفه اقتصادی با تعمیر و بازسازی انواع شیرآلات سرچاهی و درون‌چاهی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، یونس عباسی لرکی گفت: در سه ماه نخست سال ۱۴۰۱ با تلاش و پشتکار کارشناسان این مدیریت، ۲۳۹ عدد انواع شیرآلات و تجهیزات سرچاهی و شیرهای درون‌چاهی (3SV) در اندازه و فشار کاری مختلف که از مدار عملیات خارج شده بودند، با هدف تولید ایمن و پایدار ضمن تعمیر و بازسازی دوباره، در چاه‌های بهره‌برداری و دکل‌های تعمیراتی و حفاری استفاده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صرف‌نظر از ارزش راهبردی این تجهیزات که نقش بزرگی در جلوگیری از توقف تولید و بخش قابل توجهی از تعهدات شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب دارند، بالغ بر ۱۳۸ میلیارد ریال صرفه اقتصادی این تجهیزات است.

عباسی‌لرکی ادامه داد: در بخش روسطحی این تجهیزات شامل ۲۱۳ عدد شیرآلات و تجهیزات سرچاهی با سایز و فشار کاری مختلف و در زیرسطحی ۲۶ عدد تجهیز شیرهای ایمنی درون چاهی (3SV) با سایزهای متنوع است که در شرایط بحرانی و اضطراری نقش اصلی در توقف جریان و ایمن‌سازی چاه به‌عهده دارند و پس از تعمیر و بازسازی در کارگاه‌های عملیاتی این مدیریت، دوباره در چاه‌های مختلف نصب و استفاده می‌شود.

شایان ذکر است برخی از این تجهیزات مخصوص در کلاس‌های مختلف و با آلیاژهای ویژه برای استفاده در چاه‌های با میزان هیدروژن سولفوره بالا (H2S TRIM) است و در انحصار معدودی از شرکت‌های خارجی قرار دارد که این مدیریت با احیا و به‌کارگیری دوباره اقلام مذکور، نقش بسزایی در امر خطیر نگهداشت و تولید ایمن و پایدار در مناطق نفت‌خیز جنوب ایفا می‌کند.

منبع: شانا

کلیدواژه: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب شیرآلات سرچاهی صادرات نفت مناطق نفت خیز جنوب تعمیر و بازسازی درون چاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۱۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد

سرچاهی مدیر جهاد کشاورزی بشرویه گفت: در پی بارش‌های اخیر، ۱۸۵ میلیارد تومان به بخش کشاورزی شهرستان بشرویه آسیب وارد شده است.

او افزود: از این میزان خسارت ۶۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به حوزه زراعی، ۷۸  میلیارد تومان به حوزه باغی، ۱۱ میلیارد تومان به منابع آبی شهرستان، ۲۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به تأسیسات آبیاری و جاده‌های بین مزارع وارد شده است.

سرچاهی ادامه داد: گزارش‌ها  و پیگیری‌های لازم برای تأمین اعتبار و جبران خسارت وارده در دست اقدام است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن
  • امینکو تامین کننده کلیه تجهیزات تاسیساتی
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • درآمد تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است