Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@13:44:58 GMT

خبر خوب رامبد جوان برای بیماران مبتلا به اوتیسم

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۴۱۷۴۵

خبر خوب رامبد جوان برای بیماران مبتلا به اوتیسم

برنامه تلویزیونی «خندوانه» بعد از پرداختن به مشکلات اوتیسم و فیلم «بدون قرار قبلی»، براساس اعلام رامبد جوان مشکلات بیمه این بیماران، به پایان رسید. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از پخش ویژه برنامه «خندوانه» درباره مشکلات مبتلایان به اوتیسم، مشکلات بیمه این بیماران تمام شد. رامبد جوان شب گذشته در برنامه «خندوانه» با اعلام این خبر گفت: «بعد از سال‌ها تلاش و دوندگی جامعه بزرگ اوتیسم ایران، دو اتفاق بزرگ در جلسه شورای عالی بیمه سلامت افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- اول اینکه هفتاد درصد تعرفه بخش خصوصی خدمات توانبخشی اوتیسم، تحت پوشش بیمه‌ای سازمان‌های بیمه پایه سلامت قرار گرفت.

- و دومین اتفاق خوب هم این که سقف پوشش‌دهی این خدمات برای کودکان زیر 12 سال هم مصوب شد، که قبلاً فقط این خدمات برای کودکان زیر 6 سال بود. این را هم بگویم که این قانون قبلا شامل حال تعرفه دولتی بود که عملاً غیر مؤثر بود.

او همچنین تأکید کرد: از وزارت بهداشت، شورای عالی بیمه سلامت، بیمه تأمین اجتماعی و بیمه نیروهای مسلح و استاد علی نصیریان به خاطر حضور و حمایتشان از جامعه اوتیسم و همچنین تمام مردم عزیزی که با لطف‌شان باعث رقم خوردن این اتفاق خوب شدند، تشکر می‌کنیم. 

جوان در پایان افزود: خوشحالیم و خدا را شکر می‌کنیم که امروز می‌توانیم در برنامه این خبر خوش را اعلام کنیم و برای آن کِیف کنیم و خوشحال باشیم. امیدوارم که همیشه در کنار شما مردم خوب و عزیز ایران، تأثیرگذار باشیم. 

ویژه‌ برنامه مربوط به بیماران اوتیسم «خندوانه» روز 31 خرداد با حضور علی نصیریان، اهالی انجمن حمایت از مبتلایان به اوتیسم و فعالان این حوزه از شبکه نسیم پخش شد.

آوازخوانی علی نصیریان در «خندوانه»/ آخرین خبرها از فصل هشتم برنامه رامبد جوان + فیلم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اوتیسم رامبد جوان رسانه ملی خندوانه اوتیسم رامبد جوان رسانه ملی خندوانه رامبد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۱۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»

به گزارش خبرگزاری صدا و سيما ، کوچه سلامت پلاک ۱۰۲، تنها برنامه رادیو سلامت است که موسیقی متناسب با بخش‌های مختلف و متنوع برنامه به صورت زنده اجرا می‌کند، و با رویکرد اجتماعی به موضوعات با نگاهی طنز و سرگرمی می‌پردازد.
در این برنامه رادیویی، هر هفته با بخش «بزن بریم» به نقاط گردشگری کشور عزیزمان سفر می‌کنیم و در مورد بخش‌های گردشگری معرفی شده صحبت می‌کنیم.

بخش‌های نمایشی و طنز در مورد مشکلات زندگی و برخورد با مشکلات در روند برنامه به صورت نمایش‌های کوتاه پخش می‌شود، در بخش «تیک تاک» نیز شنوندگان در مسابقه زنده تلفنی برنامه شرکت می‌کنند.
برنامه «کوچه سلامت پلاک۱۰۲» به تهیه کنندگی «محسن کریمی» امروز جمعه ساعت ۹ صبح به مدت ۱۲۰ دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌شود.


دیگر خبرها

  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • بیش از ۹۰۰ هزار نفر، زیر پوشش غربالگری سلامت قلب
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»
  • کمبود‌های دارویی و مشکلات بیماران
  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی