Web Analytics Made Easy - Statcounter

توافقنامه همکاری علمی، پژوهشی و فناوری بین شرکت گاز استان سمنان و جهاد دانشگاهی امضا شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سیدجواد حقیقت حسینی، مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان در این باره گفت: طبق این توافق‌نامه همکاری، دوره آموزشی تخصصی بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌ئی) برای نمایندگان این بخش و مسئولان پروژه‌های (پیمانکاران) معرفی‌شده از سوی شرکت گاز استان سمنان به‌مدت پنج سال از سوی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از امضای این تفاهم‌نامه را تقویت و توسعه همکاری‌ها دانست و تصریح کرد: دوره‌های آموزشی بر اساس سرفصل‌های اعلام‌شده برای پیمانکاران، انجام آزمون پایان دوره و صدور گواهینامه برای فراگیران شرکت‌کننده در دوره‌های آموزشی از سوی مرکز آموزش‌های تخصصی کوتاه‌مدت جهاددانشگاهی استان سمنان برگزار می‌شود.

منبع: شانا

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان امضا تفاهم نامه جهاد دانشگاهی اچ اس ئی استان سمنان شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۲۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور جهاد دانشگاهی در بخش‌های عمومی و دانشگاهی نمایشگاه کتاب

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بیش از ۱۰۰۰ عنوان از تازه‌ترین آثار منتشر شده در شعب نشر جهاد دانشگاهی در سراسر کشور با موضوعات مختلف در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد.

رونمایی از چند عنوان تازه‌های نشر جهاد دانشگاهی، اجرای دو نشست تخصصی در زمینه کتاب، نشر و مطالعه، تجلیل از نویسندگان دانشگاهی در حوزه ادبیات پایداری و اجرای مناظره دانشجویی با موضوعاتی مرتبط با حوزه کتاب و نشر و مطالعه از مهمترین برنامه‌های ترویجی و فرهنگی این نهاد در بخش ناشران عمومی نمایشگاه کتاب تهران خواهد بود.

غرفه‌های جهاد دانشگاهی را در نمایشگاه کتاب می‌توانید به نشانی غرفه۱: مصلای تهران سالن ناشران دانشگاهی، رواق غربی، سالن۲، راهروی F غرفه ۸۴ غرفه ۲: سالن ناشران عمومی، شبستان، راهرو ۱۷، غرفه ۳۶۰ پیدا کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور جهاد دانشگاهی در بخش‌های عمومی و دانشگاهی نمایشگاه کتاب
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ ها
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ها