Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا در آیین افتتاح پروژه ۳۱۲ واحدی مهر ولایت ۳، منازل مسکونی کوی شهید نامجو نیروی زمینی ارتش طی سخنانی اظهار داشت: این پروژه نشانگر بخشی از توانمندی نیروی زمینی ارتش در حوزه مهندسی و ساخت منازل مسکونی است که کار قابل توجه و تجلیلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند که ارتش ۲ اقدام را در دستورکار خود قرار دهد یکی تلاش در حوزه معیشت کارکنان و دیگری تلاش در ارتقای توان رزم که باید گفت در بخش نخست ما هر چه تلاش کنیم در قبال مجاهدتی که عزیزانمان در ارتش دارند کم است؛ اما در عین حال وظیفه داریم همت کرده و در همه عرصه‌ها به بهترین نحو و کیفیت خدمات را به این عزیزان ارائه دهیم.

رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا در ادامه اقدامات انجام شده در حوزه معیشت در ارتش را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه تاکنون اقدامات قابل توجهی در حوزه معیشت کارکنان انجام شده که امروز بخشی از آن مورد افتتاح قرار گرفت و امیدواریم افرادی که از این منازل مسکونی استفاده می‌کنند زندگی خوب و آرام را داشته باشند.

سردار شیرازی خاطر نشان کرد: اصل سرمایه امروز ما بر نیروی انسانی متکی است و باید تلاش کنیم تا از نیروی انسانی کیفی و متخصص بهره مند شده و تا حد توان از این ظرفیت‌های ارزشمند در جهت رسیدن به اهداف استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه تاکنون تلاش‌های زیادی در عرصه‌های مختلف رزمی، آموزشی و بهبود وضعیت معیشتی انجام شده ادامه داد: اما با این حال همچنان فاصله زیادی با نقطه مطلوب داریم؛ همچنین باید قدردان سرمایه‌های داخلی باشیم و از ظرفیت سربازان که نیروی انسانی جوان ما هستند استفاده کنیم و آنان را به خوبی آموزش داده و بر مهارت‌های فردی و اجتماعی شان بیفزاییم که بعد از دوران خدمت مقدس سربازی با کوله باری از تجربه وارد جامعه شوند.

سردار شیرازی با اشاره به نقش نیروی زمینی در ستاد رزم و دفاع از کشور، گفت: وقتی به جنگ‌های امروز جهان نگاه می‌کنیم در می‌یابیم که نیروی زمینی نقش محوری را ایفا می‌کند به عنوان مثال در جنگ اوکراین و روسیه با وجود اینکه روسیه یک قدرت موشکی و هوایی است، اما بخش اعظم این جنگ بر عهده نیروی زمینی این کشور است.

وی در پایان گفت: خوشبختانه نیروی زمینی امروز مقتدرانه ایستاده و با تمام وجود در خدمت انقلاب اسلامی و ارزش‌های دفاع مقدس است و امیدواریم که خداوند متعال به ما توفیق دهد تا بتوانیم راه درست را طی کرده و از ظرفیت‌های موجود در راستای رسیدن به اهداف متعالی استفاده کنیم.

کد خبر 5524915 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری دفاع مقدس انقلاب اسلامی ایران نیروی زمینی نیروی زمینی ارتش مجلس شورای اسلامی ایران حسین امیرعبداللهیان حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی انقلاب اسلامی ایران جمهوری اسلامی ایران امور خارجه تهران هیئت دولت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان اطلاعات سپاه حسین امیر عبداللهیان مجلس وزارت امور خارجه حوزه معیشت نیروی زمینی انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۲۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: اقدامات استان کرمان در ایجاد زنجیره ارزش قابل توجه است

احمد وحیدی روز یکشنبه در بازدید از غرفه توانمندی‌های صادراتی کرمان در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران "ایران اکسپو ۲۰۲۴" افزود: استان کرمان از ظرفیت‌های بسیار خوب صادراتی برخوردار است به خصوص در حوزه مس که از ظرفیت‌های بزرگ این استان به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: زنجیره ارزش مس باید به صورت کامل تعریف شود و تولیدات این حوزه ارزش‌افزایی داشته باشند.

وزیر کشور همچنین تکمیل زنجیره ارزش خرما و فرش کرمان به عنوان کالاهای اساسی و شاخص این استان را مورد تاکید قرار داد.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران «ایران اکسپو ۲۰۲۴» ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

غرفه استان کرمان نیز در سالن ۴۱B نمایشگاه دایر شده و پنج شرکت بومی، محصولات خود را در حوزه زنجیره‌ ارزش راهبردی گیاهان دارویی، مس، خرما، فرش و پسته به هیات‌های داخلی و خارجی ارائه می‌دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را «ناقض حقوق بشر» اعلام کرد
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • وزیر کشور: اقدامات استان کرمان در ایجاد زنجیره ارزش قابل توجه است
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش