Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی فوقی ظهر دوشنبه در نشست رؤسای کانون مداحان و مجمع شهرستان‌های استان اصفهان اظهار داشت: مداحان توانسته‌اند پابه‌پای روحانیت در عرصه نشر معارف اهل بیت (ع) پیش بروند و حتی در عرصه بین المللی نیز فعالیت کنند.

وی با تاکید بر ضرورت تشکیل شورای هماهنگی پیشگام در عرصه مداحی استان اصفهان افزود: ما به دنبال حرکت‌های هماهنگ برای جریان‌سازی فعالیت‌های مرتبط با حوزه مداحان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی حلقه اتصال بین مداحان با حاکمیت است و حضور مداحان و استفاده بیشتر از ظرفیت آنها در سایر فضاهای موجود تبلیغی همچون صداوسیما را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در دوره جدید فعالیت سازمان، دغدغه‌های مداحان را تا آنجا که بتوانیم پیگیری خواهیم کرد، افزود: روند جلسات کانون مداحان باید اصلاح و اثرگذاری آن بیش از گذشته باشد؛ همه ما در عرصه تبلیغات اسلامی، در خط مقدم دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب هستیم و در این خصوص جریانات سیاسی جایی ندارند.

وی با بیان اینکه باید قدامات عملیاتی برای کارآمدتر کردن کانون مداحان و توجه به کادرسازی در این مجموعه مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: سازمان تبلیغات در این زمینه آماده هر نوع همکاری است.

کد خبر 5524966

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان مداحان بوشهر خطبه های نماز جمعه سازمان تبلیغات اسلامی سنندج شیراز اردبیل خراسان رضوی قوه قضاییه مشهد هفته قوه قضاییه آمار کرونا کرمانشاه گرد و غبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۲۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرنگار پیشکسوت محلات در حادثه رانندگی جان باخت

به گزارش صدای ایران از ایرنا،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در گفت گو با ایرنا ضمن تسلیت درگذشت زنده یاد نیکویی گفت: این خبرنگار پیشکسوت سال‌ها در عرصه خبر و رسانه شهرستان محلات فعالیت داشت.

حسین محمودی فر ادامه داد: مرحوم نیکویی نمایندگی روزنامه جمهوری اسلامی را در شهرستان محلات داشت.

مرحوم «حمید نیکویی» پیشکسوت عرصه اطلاع رسانی در شهرستان محلات در سال‌های دفاع مقدس به عنوان خبرنگار جبهه وجنگ فعالیت داشت وی همچنین نمایندگی وخبرنگاری روزنامه جمهوری اسلامی درشهرستان محلات را عهده دار بود.

عضویت در هیات مدیره موسسات خیریه؛ حمایت از بیماران ام اس سرطانی مهر سلامت محلات، خیریه علوی، خیریه فاطمیه محلات (دارلایتام)، خیریه سالمندان حضرت رسول اکرم (ص) محلات از فعالیت‌های عام المنفعه مرحوم نیکویی بود.

دیگر خبرها

  • مداحی که منبعش گوگل است به درد مداحی نمی‌خورد
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • نجم‌الدین شریعتی:ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • مرجع اطلاعات بسیاری از مداحان و حتی برخی از روحانیون سرچ گوگل شده است
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در حادثه رانندگی جان باخت
  • روزگاری جامعه مداحی از مراجع تقلید اجازه نقل حدیث می‌گرفت
  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • اسلامی: شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک یکشنبه در استان تهران برگزار می‌شود