Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر دوشنبه در آئین رزمایش کمک مومنانه در ساری با بیان اینکه کمیته امداد کارنامه درخشانی در کمک به نیازمندان دارد، افرود: اقدامات خوبی در کمیته امداد برای توانمندسازی و خدمت رسانی به محرومان انجام شد.

آیت‌الله لایینی با اشاره به برگزاری رزمایش مواسات و همدلی گفت: اتفاقات خوبی با همدلی و وفاق در این خصوص انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه مدیر کل کمیته امداد مازندران در این رزمایش اظهار داشت: بایدبا همدلی به نیازمندان کمک کنیم و با برنامه ریزی مناسب و دست در دست یکدیگر در راستای خدمت به نیازمندان حماسه زیبا خلق کنیم.

مدیرکل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: لوازم ضروری زندگی و سبدهایی معیشتی با کمک خیران تهیه شد و تعامل خوبی بین کمیته امداد و حوزه علمیه وجود دارد و در طرح ۳۱۳ با حضور روحانیون اقدامات خوبی انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با تقدیر از همراهی و مشارکت خیران با کمیته امداد ادامه داد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۳۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شد.

شایان ذکر است کالای لوازم ضروری زندگی که برای مددجویان تهیه شد، شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، آبگرمکن، لباس شویی، جاروبرقی، اتوبخار، پنکه و فرش و بسته سبد معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، قند، حبوبات و… است.

کد خبر 5524981

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه ساری کمک مومنانه بوشهر خطبه های نماز جمعه سازمان تبلیغات اسلامی سنندج شیراز اردبیل خراسان رضوی قوه قضاییه مشهد هفته قوه قضاییه آمار کرونا کرمانشاه گرد و غبار کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۲۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری

مدیرکل کمیته امداد امام استان ایلام از افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان در سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان ایلام؛ ناصر مرادی پویانی اظهار کرد: بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت و مستمری به مددجویان و نیازمندان زیر پوشش این نهاد در سال گذشته پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوارهای یک نفره یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مرادی پویانی اضافه کرد: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو است، و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

کد خبر 748561

دیگر خبرها

  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار