Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@21:35:32 GMT

تجلیل از ۱۰ کسبه نمونه گراش

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۴۲۸۵۱

تجلیل از ۱۰ کسبه نمونه گراش

محمود طاهر زاده سرپرست فرمانداری شهرستان گراش گفت: اصناف و بازاریان نقش مهمی در خنثی کردن نقشه‌های شوم دشمنان برای ضربه زدن به اقتصاد کشور دارند.

او گفت:  نقش اصناف در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس نقشی بی بدیل و اثرگذار بوده، در جنگ اقتصادی دشمن هم با همراهی و همفکری اصناف در تأمین مایحتاج اساسی مردم نیز پیروز خواهیم شد و از این پیچ سخت عبور خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهر زاده گفت: همه نظام برای اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها پای کار آمده و اصناف نیز برای اجرای این طرح بزرگ اقتصادی مسئولیت اغنا سازی جامعه را دارد.

سرپرست فرمانداری شهرستان گراش جراحی بزرگ اقتصادی را از سوی دولت سیزدهم اقدام مثبت و ارزشمند دانست و گفت: حرکت امروز کشور به ویژه در حوزه اقتصادی رو به جلو است.

او گفت:  اصناف شریان و نبض اقتصاد جامعه هستند که در تحولات این حوزه نقش اساسی را ایفا می‌کنند.

طاهر زاده گفت:  کسبه و بازاریان در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و مقابله با تحریم‌های ظالمانه و فشارهای اقتصادی استکبار و کنترل بیماری کرونا همواره نقش آفرین بودند.

سرپرست فرمانداری شهرستان گراش گفت: اصناف رکن و سنگ بنا حوزه اقتصادی کشور هستند که سابقه ریشه دار و طولانی در یاری دادن به انقلاب چه قبل و چه بعد از پیروزی آن دارند.

طاهر زاده گفت: اصناف و اتحادیه‌ها در قیمت‌گذاری کالاها منصفانه عمل و از بروز هر گونه تخلفات جلوگیری کنند.

اعضای اتاق اصناف در این دیدار ضمن ارائه گزارش عملکرد به برخی از مشکلات خود اشاره و خواستار رفع آن شدند در این آئین از ده تن از کسبه نمونه شهرستان گراش با اهدا لوح یادبود تجلیل شد.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اصناف تجلیل از کسبه طاهر زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۲۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز از تجلیل ۵۳ استاد، کارشناس و استادبازنشسته و سرآمد آموزشی به مناسبت هفته معلم خبر داد.

رحیم پیغان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به مناسبت هفته معلم و بزرگداشت شهید مطهری، سرآمدان آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز در رده‌های استادان، کارشناسان و استادان بازنشسته تجلیل خواهند شد. همچنین از معاونان آموزشی نمونه و گروه‌های آموزشی نمونه تقدیر می‌شود. در مجموع  از ۵۳ نفر از استادان، پیشکسوتان و کارشناسان آموزشی نمونه، تقدیر خواهد شد.

وی با اشاره به شاخص‌های انتخاب اساتید نمونه آموزشی، ادامه داد: یکی از شاخص‌های انتخاب استادان برتر آموزشی، ارزیابی دانشجویان در پایان هر نیم‌سال تحصیلی است. این ارزیابی از نظرهای متفاوتی از جمله حضور در کلاس درس، کیفیت تدریس حضور در کلاس، نحوه برخورد و رفتار با دانشجویان و همکاران، کارایی و... انجام می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در نهایت استادی که بالاترین ارزیابی را کسب کند، توسط مدیر گروه رشته و معاون آموزشی دانشکده ارزیابی و سپس به عنوان استاد نمونه معرفی می‌شود. از هر دانشکده یک تا سه نفر به عنوان استادان نمونه آموزشی انتخاب می‌شوند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اقساط مالیاتی اصناف بلندمدت‌تر می‌شود
  • تجلیل از واحد‌های نمونه در اراک
  • تجلیل از کارگران نمونه استان سمنان
  • سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند
  • اعلام اسامی اساتید نمونه کشوری/ چهار معاون وزیر علوم در بین برگزیدگان
  • همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد
  • اصناف در مهار تورم نقش مهمی دارند
  • تجلیل از ۱۶ معلم ماندگار در استان یزد
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد