Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از قشم، افشار فتح الهی با بیان این مطلب، اظهار کرد: معرفی ظرفیت های گردشگری جزیره، کاهش هزینه سفر و اقامت در قشم در فصل تابستان و معرفی قشم به عنوان منطقه ای با شرایط خرید مناسب و با تخفیف ویژه از اهداف جشنواره تابستان ۱۴۰۱ قشم است.

وی ادامه داد: همچنین با برگزاری جشنواره تابستانی پس از چند سال وقفه به دنبال زمینه سازی برای افزایش ورود گردشگران، رونق فعالیت بازارها، مجتمع های تجاری و فعالان اقتصادی و اماکن اقامتی و همچنین ارائه خدمات به علاقه مندان حوزه گردشگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تبلیغات مناسب جهت معرفی جشنواره تابستانی قشم و تشکیل باشگاه مشتریان و گردشگران قشم را برای حضور گردشگران بسیار مهم دانست و افزود: برگزاری هرچه بهتر جشنواره تابستانی با استفاده از توان و ظرفیت های بخش اقتصادی، به معرفی بهتر برند قشم کمک می کند.

فتح الهی با تاکید بر ایجاد زیرساخت ها برای برگزاری این برنامه، تصریح کرد: برنامه ریزی برای اجرای جشنواره تابستانی از ۱۸ تا ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱ باید به نحوی انجام شود که علاوه بر تابستان، در ماه های آینده و ایام برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و همچنین سال های آینده نیز با استقبال گردشگران همراه باشد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین همزمان با اعیاد مبارک قربان و غدیر، ویژه برنامه های شاد و مفرح با حضور هنرمندان رشته های مختلف بومی و محلی در جشنواره تابستانه قشم برگزار خواهد شد.

به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛ نحوه برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری در ایام جشنواره تابستانی باید به نحوی باشد که در تمام جزیره قابل مشاهده باشد.

فتح الهی در پایان خاطرنشان کرد: بهسازی برخی زیرساخت ها و همچنین انجام اقداماتی جهت زیباسازی فضای شهری و روستاهای جزیره نیز باید با سرعت و دقت انجام شود.

براساس این گزارش، جلسه برنامه ریزی جهت برگزاری جشنواره تابستانی قشم ۱۴۰۱ با حضور افشار فتح الهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونان و مدیران این سازمان برگزار شد.

48

کد خبر 1645597

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد تابستان جشنواره تابستانی فتح الهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۳۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برگزاری این جشنواره ملی در سه بخش فیلم ۱۰۰ثانیه‌ای، عکس و پوستر گفت: برگزیدگان در سه بخش ملی، کیش و آزاد؛ معرفی خواهند شد.

سیدعلیرضا فاطیمان‌پور با اشاره به استقبال هنرمندان از جشنواره کیش بهشت خانواده‌ها، گفت: حمایت از هنرمندان بومی و توسعه رویداد‌های ملی و بین‌المللی حوزه خانواده در از اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: سه موضوع خانواده و نشاط اجتماعی، حریم خانواده و احترام به قانون و خانواده و محیط زیست با هدف ارتقای فضای بومی، هویت دینی و ملی در نظر گرفته شد تا بتوانیم نقش موثری به عنوان الگویی مناسب در توسعه گردشگری منطقه داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • محصولات تولیدی عشایر مغان برندسازی شود