Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش علل سر وزن نرسیدن ۲ کشتی‌گیر نوجوان در مسابقات آسیایی ارئه شد

جلسه فنی در مورد تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان، صبح امروز با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون، محسن کاوه مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و مجید ترکان سرمربی این تیم برگزار شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایسنا، در این جلسه که به مدت ۲ ساعت به طول انجامید، مجید ترکان گزارش کامل خود را در مورد عملکرد تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در رقابت های قهرمانی آسیا ارائه داد و در ادامه نیز محسن کاوه به ارائه گزارش خود به رئیس فدراسیون کشتی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه ترکان توضیحات کامل خود را در خصوص دلایل سر وزن نرسیدن ۲ آزادکار کشورمان در رقابت های آسیایی قرقیزستان به رئیس فدراسیون کشتی ارائه داد و این موضوع مورد بررسی کامل قرار گرفت، که در مورد آن اطلاع رسانی خواهد شد.

در این جلسه همچنین مسائل فنی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان نیز جزء به جزء مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا اردوی این تیم برای حضور در رقابتهای جهانی ایتالیا هرچه سریعتر آغاز شود.

اخبار داغ 

انتشار فیلم های عجیب از کمپ ناصر حجازی؛ مخروبه ای به نام زمین اختصاصی! جو مبهم پیرامون خداحافظی سیدجلال حسینی با پیام مشترک پرسپولیسی ها جرارد پیکه تلفن همراه یک عکاس را شکست! رونمایی از پیراهن دوم بارسلونا در فصل 23-2022

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ملی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۳۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزای علم و فناوری آنا، کاروان «بی واسطه» راهی دانشگاه آزاد اصفهان شده است. این قسمت به دنبال این سوال است که آیا دانشگاه‌های کشور می‌توانند از مقاله محوری فاصله بگیرند و خروجی‌های کاربردی برای کشور داشته باشند؟

مهمان این قسمت از برنامه «بی‌واسطه» دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی است. این برنامه امشب ( شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه) ساعت ساعت ۱۹  از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش ۵۰ درصدی سود کانال سوئز در پی تحولات دریای سرخ
  • وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • پاسخگویی به بیش از ۲۲ هزار گزارش مردمی در سال ۱۴۰۲
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک