Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید شایسته در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص اینکه در جلسه روز گذشته (یکشنبه) هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک وی از کیکاووس سعیدی  به خاطر عدم حمایت از پولادگر در مجمع فدراسیون کشتی انتقاد کرده، اظهار داشت: انتظار هیئت اجرایی این بود که در مجمع فدراسیون کشتی باید حرمت‌ها حفظ می‌شد و اگر بی حرمتی هم رخ داده نماینده کمیته نباید نسبت به آن بی تفاوت می‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تذکری که من به سعیدی دادم در همین خصوص بود.

وی افزود: ما مسلمان هستیم و در دین مبین اسلام بارها تاکید شده که باید به بزرگترها احترام گذاشته شود. حرمت‌شکنی به هیچ عنوان رفتار پسندیده‌ای نیست. پولادگر سال‌ها برای ورزش کشور زحمت کشیده و باید احترام او و سایر بزرگان رعایت شود. البته انتقاد مودبانه هیچ ایرادی ندارد.

عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: اصلا مجمع تشکیل می‌شود برای نقد عملکرد. من خودم رئیس فدراسیون بودم و می‌دانم که علیرضا دبیر نسبت به فدراسیون کشتی احساس مسئولیت می‌کند و حساس است و می‌خواهد بودجه بیشتری دریافت کند. این موضوع به نوبه خود هیچ ایرادی ندارد؛ اما اینگونه خطاب کردن معاون وزیر که به لحاظ سنی بزرگتر از دبیر است پسندیده نبود. من دبیر را دوست دارم؛ اما انتظار صبر و تحمل بیشتری از او داشتم.

شایسته با ذکر خاطره‌ای از دبیر عنوان کرد: دبیر همیشه یادآوری می‌کرد روسایی که نمی‌توانند برای فدراسیون‌های تحت مدیریت‌شان آورده مالی داشته باشند باید بروند؛ چون مدیریت تنها هزینه کردن نیست. فدراسیون کشتی ظرفیت‌های زیادی دارد و برند است و می‌توان از این برند به درآمدزایی رسید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از سال‌ها یک فرد ورزشی به عنوان وزیر ورزش انتخاب شده و باید همگی کمک کنیم تا اتفاقات خوبی برای ورزش کشور رخ دهد. این کدورت‌ها مانع رخ دادن اتفاقات خوب است . امیدوارم با وساطت بزرگان، اختلاف بین دبیر و وزارت ورزش حل شود و یک ارتباط خوب و سازنده شکل بگیرد.

برچسب‌ها مجید شایسته کمیته ملی المپیک فدراسیون کشتی کیکاووس سعیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجید شایسته کمیته ملی المپیک فدراسیون کشتی مجید شایسته کمیته ملی المپیک فدراسیون کشتی کیکاووس سعیدی فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۳۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرایی «شایسته» از عادل فردوسی پور

کافه رستوران شایسته میزبان عادل فردوسی پور بود.

عادل فردوسی پور مجری نام آشنای دنیای فوتبال شبی را به همراه عوامل اجرایی تیم رسانه ورزش در کافه رستوران شایسته واقع در منطقه درکه گذراند.

کافه رستوران شایسته یکی از زیباترین مراکز تفریحی و پذیرایی در شمال تهران است که امکانات متنوعی را در اختیار مهمانان قرار می دهد. گروه رسانه ورزش با سرپرستی فردوسی پور، ضیافت مجلل و رنگارنگ خود را در این مجموعه برگزار کرده و از امکانات آن لذت بردند.

اگر تجربه این مجری محبوب و قدیمی برای شما هم جذاب است بد نیست سری به مجموعه بزرگ شایسته واقع در درکه پشت خانه معلم بزنید.

برخی امکانات رستوران شایسته عبارتند از:
-پارکینگ مستقل
-فضای بازی کودکان
-آلاچیق و فضای سبز
-موسیقی زنده
-انواع غذاهای ایرانی و خارجی
-تالارپذیرایی
-کافی شاپ
-روف گاردن

دیگر خبرها

  • دانشجویان نشان دادند که نسبت به آنچه در جهان می گذرد، بی‌تفاوت نیستند
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • پذیرایی «شایسته» از عادل فردوسی پور
  • نمی‌توانم نسبت به ظلم و نسل‌کشی در غزه بی‌تفاوت باشم
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • (ویدئو) تفاوت ورزش ۱۵ دقیقه‌ای با ورزش ۳۰ دقیقه‌ای روی بدن
  • بیانیه چهار بندی سپاهان در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • بیانیه چهار بندی در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • ویدیو/ تفاوت ورزش ۱۵ دقیقه‌ای با ورزش ۳۰ دقیقه‌ای روی بدن