Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالمهدی نصیرزاده در واکنش به نامه منتشر شده به رئیس مجلس شورای اسلامی با مضمون بودجه اختصاص یافته به فدراسیون‌های ورزشی تاکید کرد: این نامه مربوط به الان نیست و در فروردین ماه سال جاری چنین متنی تهیه و تدوین شده بود.

وی ادامه داد: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام مشکلی از بابت تامین هزینه‌ها و منابع مالی ندارد و با کمک و مساعدت دوستان و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از این بابت مشکلی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پاسخ به این سئوال که با توجه به گلایه‌مندی برخی از روسای فدراسیون‌های ورزشی در مورد بودجه آیا درخواستی از وزارت ورزش و جوانان یا هر نهاد دیگر دارد یا خیر، گفت: اگر لازم باشد حتی حاضریم به وزارت ورزش و جوانان هم کمک کنیم و خودمان را درگیر حاشیه‌سازی‌های اخیر نمی‌کنیم.

برچسب‌ها فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عبدالمهدی نصیرزاده فدراسیون کشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عبدالمهدی نصیرزاده فدراسیون کشتی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام عبدالمهدی نصیرزاده فدراسیون کشتی فدراسیون بدنسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۳۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، بعدازظهر امروز کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در مسجد بلال صداوسیما در مراسم ترحیم مرحوم مسعود اسکویی پیشکسوت رادیو و رسانه شرکت کرد.

سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم حضور یافت.

کد خبر 6098281

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای فوتبال ایران؛ بودجه 1200 میلیاردی برای بازسازی ورزشگاه آزادی
  • توضیح وزارت ورزش درباره حواشی پرسپولیس - سپاهان و قهر منصوریان
  • توضیح اسبقیان درباره حواشی پرسپولیس - سپاهان و قهر منصوریان
  • ساعی: اقدام وزارت ورزش بی سابقه بود
  • آغاز عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع پرورش اسب کشور در شهرکرد
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد