Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مشاور تحصیلی به داوطلبان آزمون سراسری توصیه کرد، حتما روز قبل از برگزاری کنکور استراحت کنند.    جهانگیر مرادی در آستانه برگزاری آزمون سراسری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بالا گرفتن اضطراب کنکور بین برخی از داوطلبان آزمون سراسری با نزدیک شدن به زمان برگزاری کنکور، گفت: داوطلبان کنکور باید روز قبل امتحان را به خود استراحت داده و تفریح سالمی داشته باشند تا  بتوانند با آرامش و به دور از استرس در این آزمون شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مرادی گردش در طبیعت، پیاده روی و انجام ورزش‌هایی مثل شنا را در مدیریت استرس کنکوری‌ها در فرصت باقیمانده تا برگزاری آزمون سراسری مهم عنوان کرد.   این مشاور تحصیلی با بیان اینکه ورزش های دسته جمعی که بیشتر حالت تفریح دارند نیز به کاهش استرس کمک زیادی می‌کنند، گفت: برای اهل کتاب، مطالعه کتاب‌های انگیزشی هم مفید بوده و برای گروه دیگری ممکن است فعالیت‌هایی مانند موسیقی گوش دادن، تماشای فیلم، صحبت با دوستان و دیگران در مدیریت استرس مفید باشد.   وی در ادامه خواب را عامل مهم دیگری در کاهش استرس عنوان کرد و افزود: توصیه می شود داوطلبان آزمون سراسری در فرصت باقیمانده خواب کافی داشته باشند. خصوصا توصیه می شود کنکوری ها در شب قبل از برگزاری آزمون خواب کافی داشته باشند تا سر جلسه آزمون احساس خواب آلودگی نداشته باشند.   وی با تاکید بر اینکه درس خواندن داوطلبان در چند ساعت باقیمانده  تا برگزاری آزمون نمی‌تواند تاثیری در نتیجه نهایی آزمون داشته باشد، گفت: توصیه می شود در ساعات پایانی داوطلبان اگر قرار است مطالعه ای هم داشته باشند، آموخته های خود را مرور کرده و به تست زنی بپردازند.   مرادی اضافه کرد: داوطلبان می توانند در فضایی شبیه آزمون سراسری به سوالات پاسخ داده و خود را برای شرکت در کنکور سراسری آماده کنند.   مرادی در ادامه از داوطلبان خواست تا در روز برگزاری آزمون حتما سوالات را به دقت مطالعه کرده تا دچار اشتباه در پاسخگویی نشوند.    وی تاکید کرد: داوطلبان باید پاسخگویی به سوالات را از سوالات آسان شروع کرده و سوالات سخت را علامت گذاری کنند تا اگر در انتها فرصت داشتند، به آن سوالات پاسخ دهند.   مرادی در ادامه با بیان اینکه خانواده ها برای مدیریت اضطراب کنکوری ها باید محیط خانه را در چند روز باقیمانده تا برگزاری آزمون سراسری از هر نوع تنش دور نگه دارند، گفت: در این صورت کنکوری ها با آرامش بیشتری سر جلسه آزمون حاضر خواهند شد.   مرادی گفت: توصیه می شود خانواده‌ها در این روزهای باقیمانده تا برگزاری آزمون سراسری به فرزندان خود روحیه بدهند و آنها را از اضطراب دور کنند. تماشاخانه ببینید| از ثبت شگفت‌انگیز رعد و برق تا پیدایش آبشارها و دره‌هایی که آب می‌سازد ببینید| کار پسندیده راننده بیل مکانیکی در حق یک کامیون / دل پسربچه را شاد کرد فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: برگزاری آزمون سراسری تا برگزاری آزمون توصیه می شود داشته باشند کنکوری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۳۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری با کیفیت کنکور مورد توجه دولت سیزدهم است

ایسنا/مازندران استاندار مازندران با بیان اینکه، کنکور یک رویداد فرهنگی و علمی است که هر ساله برگزار می‌شود، گفت: دولت سیزدهم به برگزاری با کیفیت این رویداد علمی اهتمام ویژه دارد.

یوسف نوری جمعه، ۷ اردیبهشت در بازدید از محل برگزاری آزمون سراسری در بابلسر اظهار کرد: هر چه بتوانیم رشته‌های تحصیلی را به‌سمت نیازهای جامعه سوق دهیم نتیجه بهتری را خواهیم گرفت.

وی افزود: یک میلیون و ۱۵۲ هزار داوطلب در سطح کشور امروز کنکور می‌دهند و در استان مازندران ۳۸ هزار و ۵۱۰ داوطلب در آزمون سراسری شرکت داشتند، با توجه به اینکه در ۴ مرحله داوطلبان می‌توانند کنکور بدهند، بخشی از این افراد امروز حضور پیدا نمی‌کنند که مصوبه خوبی جهت کاهش اضطراب و کسب نتیجه مدنظر است.

این مسئول تصریح کرد: ۶۳.۵ درصد از داوطلبان کنکور در استان مازندران خانم‌ و مابقی آقایان هستند. در بابلسر هم امروز، ۸۰۶ نفر در حوزه امتحانی بابلسر شرکت کردند.

نماینده عالی دولت در مازندران افزود: دانشگاه مازندران دانشگاه ممتازی است که در رده‌بندی‌های جهانی و بین‌المللی از رتبه‌های خوبی برخوردار است، امیدواریم بتوانیم با تلاش بیشتر داوطلبان کنکور را در زمینه دانش بنیان و اقتصاد مردم پایه بسیج کنیم.

وی خاطر نشان کرد: با تلاش بیشتر داوطلبان، کنکور را در زمینه دانش بنیان و اقتصاد مردم پایه بسیج کنیم.

به گزارش ایسنا، در کنکور امسال ۳۸ هزار و ۵۱۰ داوطلب در آزمون سراسری نوبت اول به رقابت خواهند پرداخت که از این تعداد ۲۴ هزار و ۴۱۷ داوطلب زن و ۱۴ هزار و ۹۳  داوطلب مرد در ۱۹ حوزه امتحانی هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • تکرار برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در استان همدان
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در همدان
  • برگزاری با کیفیت کنکور مورد توجه دولت سیزدهم است
  • از سختی سوالات تا داوطلبی که در جلسه حاضر شد، اما آزمون نداد!
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای کنکوری‌های گرفتار در سیل