Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-29@20:39:37 GMT

قدم بزرگ بیمه ملت در بیمه بدنه موتور سیکلت

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۴۴۰۲۰

قدم بزرگ بیمه ملت در بیمه بدنه موتور سیکلت

  امتداد - بیمه ملت با ارائه بیمه بدنه موتورسیکلت همراه با درنظر گرفتن شرایط ویژه و ارائه تخفیف های مناسب، قدم بزرگی در جهت اطمینان خاطر بخشیدن به دارندگان وسایل نقلیه موتور سیکلت برداشته است.  

 

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، هرچند قانون بیمه بدنه موتور سیکلت را اجباری نکرده است اما با این حال، با توجه به افزایش ارزش ریالی بدنه موتور سیکلت و در معرض خطر بودن چنین وسایل نقلیه‌ای، بیمه بدنه موتور سیکلت با اقبال عمومی مواجه شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همین راستا شرکت بیمه ملت با درنظر گرفتن شرایط ویژه به همراه برخی تخفیف‌ها، قدم بزرگی در جهت دادن اطمینان خاطر به دارندگان وسایل نقلیه موتور سیکلت برداشته است.

 

 

بیمه‌نامه مذکور برای موتورسیکلت‌های معمولی با ارزش بیش از 200 میلیون ریال و برقی بیش از 100 میلیون ریال امکان صدور دارد.

نرخ این بیمه‌نامه دو درصد ارزش موتورسیکلت بوده و فقط تخفیف صفر کیلومتر به آن اضافه می‌شود.

در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت و همچنین کاهش آلودگی هوا به موتورسیکلت‌های برقی 20 درصد تخفیف تحت‌عنوان دوستدار محیط زیست ارائه می‌شود

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۴۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی

ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به ثبت  ۴۹ میلیون و ۵۹۴ هزار تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های استان، گفت: متوسط تردد بین استانی روزانه در فروردین امسال بیش از یک میلیون و ۵۹۹ هزار تردد بوده که بیشترین تردد در ورود و خروج به استان ۳۱ فروردین‌ماه به میزان بیش از ۱۲۷ هزار تردد ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه محور ارومیه - سلماس با متوسط تردد روزانه ۲۲ هزار و ۶۰۹ تردد پرترددترین محور استان در فروردین‌ماه بود، افزود: براساس اطلاعات پلاک‌های ثبت شده در دوربین‌های پلاک‌خوان از ابتدای فروردین‌ماه، بطور تقریبی ۸۷۴ هزار و ۳۰۰ پلاک خودرو یکتا در محور‌های برون شهری آذربایجان‌غربی رؤیت شده که از این پلاک‌ها حدود ۸۱۸ هزار و ۲۷۴ پلاک مربوط به وسایل نقلیه شخصی بوده است.

دست‌نشان ادامه داد: بیشینه حضور وسایل نقلیه غیربومی بر اساس پلاک خوانده شده توسط سامانه‌های پلاک‌خوان در بازه فروردین‌ماه، در روز شنبه ۴ فروردین معادل ۲۴ درصد کل وسایل نقلیه مشاهده شده بوده که آمار‌ها نشان می‌دهد سهم وسایل نقلیه غیربومی در استان نسبت به مدت مشابه یک درصد کاهش یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • آغاز تخفیفات بهاره بیمه نوین
  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران