Web Analytics Made Easy - Statcounter

با برگزاری انتخابات انجمن صنفی فیلم‌نامه‌نویسان، هیات مدیره جدید این صنف معرفی شد.

به گزارش ایران اکونومیست، ۵ تیر ماه در سالن سیف‌الله داد خانه‌ی سینما، انتخابات انجمن صنفی فیلم‌نامه‌نویسان با رسیدن به حدنصاب لازم برگزار شد تا پس از یک سال و نیم تأخیر به دلیل کرونا و مشکلات بعد از آن، این صنف قدیمی سینمایی، هیأت‌مدیره‌ی جدید خود را بشناسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این انتخابات که با حضور بیش از ۵۰ عضو صنف و بیش از ۸۰ حق رأی (با آرای وکالتی) برگزار شد، مهدی سجاده‌چی، فرزانه شبانی، رضا حیدرنژاد و خسرو نقیبی از هیأت‌مدیره‌ی پیشین انجمن صنفی فیلم‌نامه‌نویسان با رأی مجمع در سمت خود ابقا شدند و پریسا شمس، هومان فاضل و سیروس حسن‌پور به‌عنوان اعضای اصلی و مهدی کیا و مهدی احمدی به‌عنوان اعضای علی‌البدل رأی لازم را برای حضور در هیأت‌مدیره‌ی جدید به دست آوردند.

هم‌چنین رهبر قنبری و فرتاش مدرسی به‌عنوان بازرس اصلی و علی‌البدل، منتخب مجمع فیلم‌نامه‌نویسان سینمای ایران بودند.
این انتخابات پس از طی مراحل قانونی و درصورت عدم شکایت مجدد نسبت به روند برگزاری آن طی یک هفته‌ی آینده، به تشکیل هیأت‌مدیره‌ی جدید انجمن صنفی فیلم‌نامه‌نویسان خانه‌ی سینما منجر خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: هیات مدیره جدید انجمن صنفی فیلم‌نامه نویسان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: انجمن صنفی فیلم نامه نویسان هیأت مدیره ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۴۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مجمع عمومی فوق العاده سالیانه هیأت فوتبال استان کرمان پیش از ظهر امروز با حضور مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال، پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان، جهانشاهی رئیس هیأت فوتبال و اعضا مجمع برگزار شد.

در این مجمع پس از صحبت‌های رئیس هیأت فوتبال استان، مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال، گزارش‌های مالی و عملکردی هیأت کرمان توسط کارشناسان مربوط ارائه شد.

کد خبر 6095109

دیگر خبرها

  • باشگاه استقلال به طور رسمی پایان همکاری با خطیر را اعلام کرد
  • پست برکناری خطیر در کانال استقلال، منتشر و پاک شد!
  • کودتا در استقلال برای ۵۰ میلیارد تومان؟
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • فصل جدید آبی
  • «خطیر» دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • درخواست ایران برای انتشار بیانیه ایپس آسیا درمحکومیت اسرائیل
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»