Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا دکتر محمود واعظ پور روز دوشنبه در آیین معرفی سرپرست جدید بیمارستان روانپزشکی استان یزد مستقر در شهرستان تفت از رئیس مرکز جامع روانپزشکی استان به خاطر همکاری در برنامه های بهداشتی و درمانی شهرستان تفت و اجرای طرح شهید رهنمون با همکاری بسیج جامعه پزشکی برای ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم شهرستان تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اجرای طرح های تحقیقاتی روانپزشکی در شهرستان و همچنین همکاری برای ریشه کنی مصرف مواد مخدر و سوء مصرف داروها را خواستار شد و اظهار امیدواری کرد که این مرکز دانشگاهی که تنها مرکز روانپزشکی استان می باشد بتواند در حوزه سلامت روان استان همچنان موفق و ممتاز بماند.

در ادامه دکتر دستجردی سرپرست سابق بیمارستان روانپزشکی تفت به بیان بخشی از عملکرد خود پرداخت.

وی توسعه بخش های شوک و کار درمانی، ارایه خدمات گفتاردرمانی، رژیم درمانی و روانشناسی در واحد درمانگاه بیمارستان، افزایش ظرفیت تعداد تخت های بستری ، تاسیس مرکز درمان سوء مصرف مواد مخدر ، کسب درجه یک اعتباربخشی بخشی بیمارستانی به طور مستمر در طی چهار دوره را از جمله اقدمات در دوره تصدی خود اعلام کرد.

وی همچنین کسب رتبه دوم اعتبار بخشی آموزشی در بین بیمارستان های آموزشی استان یزد را از دیگر خدمات خود در دوره مسئولیت مرکز جامع روانپزشکی یزد ذکر نمود

دکتر حبیب نیکوکار معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز در سخنانی به معرفی سرپرست جدید مرکز جامع روانپزشکی یزد پرداخت و گفت : کارنامه مدیریت ایشان بعنوان رییس  بیمارستان امام جعفر صادق ( ع) میبد و همچنین رییس بیمارستان نایین روشن و ارزنده بوده است. 

دکتر فرخزادی سرپرست جدید مرکز جامع روانپزشکی استان یزد هم از مسوولان دانشگاه خواست تنها مرکز روانپزشکی استان را برای تحقق اهداف و ارائه بهترین خدمات یاری کنند.

برچسب‌ها بیماری روان‌پزشکی یزد تفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیماری روان پزشکی یزد تفت بیماری روان پزشکی یزد تفت روانپزشکی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۴۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دکتر بهروز خاطرنشان کرد: در دولت مردمی تا کنون ۱۱۹ طرح آموزشی، کمک‌آموزشی و رفاهی تکمیل، تحویل و افتتاح شده است.
وی افتتاح ۷۲ طرح خوابگاه متأهلی و مجردی را از دیگر اقدامات وزارت بهداشت برای تقویت حوزه آموزش و توجه به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دانست و از تکمیل ۲۴۳ طرح مسکن ویژه متخصصان و اقامتگاه پزشکان با اولویت مناطق محروم خبر داد و گفت: در دولت مردمی درمجموع، بیش از ۱۰۰ هزار نفر در وزارت بهداشت استخدام و تبدیل وضعیت شدند.
دکتر رحیمی با اشاره به تحولات پیرامون سازمان‌ها، وجود نظام مدیریت عملکرد را اجتناب‌ناپذیر عنوان کرد و با تاکید بر نقش جوانان در پیشرفت جوامع، گفت: خصوصیات بی‌بدیل جوانان در سطح مدیریت موجب افزایش توان و ظرفیت سازمان می‌شود.
معاون وزیر بهداشت، توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی را راهبردی مهم در نوآوری و خلاقیت عنوان و تصریح کرد: جوانان امروزی با توجه به رشد فضای مجازی و رسانه‌ها، اطلاعات و سواد اجتماعی بالایی دارند و از جهتی نیز با توجه به شور جوانی، پویایی فعالی در زمینه‌های مورد تخصص خود دارند.

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی