Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@22:27:47 GMT

سه ایرانی در میان بهترین های تکواندوی آسیا

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۴۴۳۸۰

سه ایرانی در میان بهترین های تکواندوی آسیا

به گزارش "ورزش سه"، این دوره از مسابقات که با حضور تکواندوکارانی از ۲۴ کشور به مدت 4 روز به میزبانی کره جنوبی در شهر چانچئون برگزار شد؛ در پایان این رقابت ها بهترین‌های جام بیست و پنجم از سوی کمیته برگزاری معرفی شدند که بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی مردان ایران به همراه مربیانی از ازبکستان (پاول خان) و کره جنوبی به عنوان بهترین مربی آسیا انتخاب و معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکرم خدابنده دارنده نشان طلای وزن ۷۳+ کیلوگرم بخش بانوان به همراه «جسوربک جایسانوف» قهرمان وزن 74- کیلوگرم از ازبکستان در بخش آقایان به عنوان بهترین تکواندوکاران آسیا انتخاب و معرفی شدند. همچنین ناهید کیانی دختر المپیکی تکواندوی ایران دارنده مدال طلای وزن ۵۳- کیلوگرم این رقابت ها به  عنوان فنی ترین بازیکن انتخاب شد.
در پایان بیست و پنجمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا تیم بانوان ایران با سه طلا، دو نقره و یک برنز عنوان قهرمانی را کسب کرد. کره جنوبی و چین نیز دوم و سوم شدند.
در بخش مردان ازبکستان با ۴ مدال طلا قهرمان شد. کره جنوبی با ۳ طلا و ۲ برنز در جای دوم ایستاد. چین با یک طلا، یک نقره و یک برنز سوم شد. اردن ۴ نقره و یک برنز چهارم و تیم ملی ایران با سه نقره و یک برنز پنجم شدند.
در مجموع رده بندی نهایی مردان و زنان تیم ملی ایران با ۳ مدال طلا، ۵ نقره و ۲ برنز عنوان سوم را کسب کرد. کره جنوبی با ۵ طلا، یک نقره و ۴ برنز قهرمان شد و ازبکستان با ۴ طلا، یک نقره و ۲ برنز در جای سوم ایستاد. تیم‌های چین با ۳ طلا، ۳ نقره، ۲ برنز و اردن با یک طلا و ۴ نقره و یک برنز چهارم و پنجم شدند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقره و یک برنز کره جنوبی ۲ برنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۴۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم (رأس) باهوش ایران به تمامی جوایز فردی چنگ زد و شد یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتسال ایران که بی‌رحمانه دروازه‌ها را به آتش می‌کشد و بی‌مقدمه دروازه‌بان‌ها را شکار می‌کند. تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا اگر به یک گل نیاز داشت، او دو گل می‌زد و بازی‌هایش را با تکیه به هنرنمایی او در گشودن دروازه‌ها آغاز می‌کرد. با این وصف، نام سعید احمدعباسی در سیاهه برترین‌های رقابت‌ها جای گرفت تا به یکی از آرزوهای دوران جوانی‌اش رنگ و بوی حقیقت ببخشد.

ویدئو: 331305

احمد عباسی در جام ملت‌های آسیا هشت‌ گل به ثمر رساند و بارها مدافعین و سنگربانان حریف را عذاب داد. نمایش خیره کننده این بازیکن در دیدارهایی که حتی موفق به گلزنی هم نمی‌شد، از او بهترین بازیکن زمین می‌ساخت. یک رأس تمام عیار که سرعت، مهارت، چرخش بدن، دریبل‌ها، توازن و تمام کنندگی‌اش تیم‌ها را مبهوت کرد.

باید گفت احمدعباسی برای تیم ملی هم بهترین گلزن بود و هم بهترین بازیکن، برای وحید شمسایی هم بهترین شاگرد بود و هم بهترین دوست. بازیکنی که همیشه به نگرانی‌ها مهر باطل زد.

تفکیک گل‌های سعید احمدعباسی در جام ملت‌های آسیا 2024؛

دو گل به تیم ملی افغانستان
دو گل به تیم ملی بحرین
دو گل به تیم ملی کویت
یک گل به تیم ملی قرقیزستان
یک گل به تیم ملی تایلند

سعید احمدعباسی، سومین دوره جام ملت‌های آسیا را تجربه کرد و در این رقابت‌ها مجموعا ۱۶ بار دروازه‌ها را فتح کرد.

دیگر خبرها

  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور
  • پایان تلاش نمایندگان ایران با ۱ نشان نقره و ۱ برنز
  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور