Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمدرضا قائمی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران مواد مخدر و کلانتری مرکزی شهرستان گرمه در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی تیبا مشکی مشکوک که جهت بررسی بیشتر آن متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازدید از قسمت صندوق عقب خودرو ۲ بهله پرنده شکاری کمیاب را کشف و پس از آن شکارچی را همراه با خودرو به مقر انتظامی منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی گرمه با اشاره به اینکه ۲ قطعه پرنده شکاری کمیاب به اداره محیط زیست شهرستان تحویل داده شد، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

قائمی نژاد گفت: از شهروندان می‌خواهیم به منظور پیشگیری از آسیب‌های جبران ناپذیر به حیات وحش و نیز شکار غیر مجاز گونه‌های مختلف حیوانات، هر گونه مورد مشکوکی در این زمینه را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 5525125

منبع: مهر

کلیدواژه: پرنده نیروی انتظامی خراسان شمالی شکارچی فرمانداری گرمه بوشهر خطبه های نماز جمعه شیراز اردبیل سنندج قوه قضاییه مواد مخدر خراسان رضوی هفته قوه قضاییه آمار کرونا سازمان تبلیغات اسلامی مشهد گرد و غبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۴۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین

سرهنگ احسان بدیعیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت در شهرستان، حین کنترل ترددها در این محور به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر خودرو را متوقف می‌کنند.

وی افزود: مأموران انتظامی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این اتوبوس پرداخته که در بازرسی صورت گرفته مقدار ۱۴ کیلو و ۴۵۴ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل گلگیر عقب خودرو جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود.

کد خبر 6092146

دیگر خبرها

  • داروی غیر مجاز به مقصد نرسید
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • دستگیری ۵ حفارغیر مجاز در شهرستان سوادکوه
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان