Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین گفت: احیای فرش اصیل و قدیمی«اعتماد» قزوین را با پیگیری میراث فرهنگی و سازمان صمت و مشارکت بافندگان احیا می کنیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ محمد مهدی اعلایی در حاشیه بازدید از نمایشگاه فرش دستباف به خبرنگاران گفت: استان قزوین پیشینه خوبی در صنعت و هنر فرش دارد و ارتقای سطح تولید آن می تواند باعث رونق اقتصادی استان شود و دولت در این مسیر تولیدکنندگان را حمایت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قزوین تصریح کرد: برپایی نمایشگاه های تخصصی می تواند در راستای حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده ظرفیت سازی کند و نمایشگاه فرش در استان هم با همین رویکرد برگزار شده و امیدواریم مورد استقبال مردم قرار گیرد.

وی افزود: فرش در ایران هم به دلیل خاستگاه جغرافیایی خود که در دنیا حرف زیادی برای گفتن دارد و هم از نظر ظرفیت اشتغال باید احیاء شود تا بتوانیم زمینه افزایش درآمد، اشتغال و صادرات آن را فراهم کنیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: استان قزوین پیشینه خوبی در تولید فرش دارد و ارتقای سطح تولید آن می تواند باعث تقویت اقتصادی استان شود و  دولت در این مسیر از تولیدکنندگان حمایت خواهد کرد.

نماینده عالی دولت در استان در زمینه روند احیای فرش اعتماد قزوین گفت: میراث فرهنگی و سازمان صمت قرار است موضوع احیا برند قدیمی فرش قزوین(اعتماد) را احیا کنند ولی انتظار داریم در گام اول بافندگان و تولیدکنندگان فرش نیز در این زمینه همکاری کرده و پیشگام باشند.

وی اضافه کرد: باید تولیدکنندگان فرش دستباف قزوین وارد کار شوند و دولت نیز در این مسیر نقش حمایتی خود را با  تسهیلگری انجام خواهد داد.

اعلایی تصریح کرد: دولت سیزدهم در زمینه تولید فرش برای ترویج مشاغل خانگی اعتبارات خوبی در نظر گرفته و ما نیز در استان قزوین آماده پرداخت تسهیلات به بافندگان و تولیدکنندگان فرش دستباف هستیم.

استاندار قزوین در خصوص بازدید خود از این نمایشگاه نیز بیان کرد: تنوع فرش و تابلو فرش های ارائه شده و نیز تعدد تولیدکنندگان شرکگت کننده از ویژگی های این نمایشگاه است و شاهد استقبال خوب فعالان این عرصه در نمایشگاه هستیم و امیدواریم در مدت برپایی نیز فروش خوبی برای غرفه داران صورت گیرد.

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش از 6 لغایت 10 تیرماه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برپاست و علاقمندان می توانند از ساعت 16 الی 22 از آن دیدن کنند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری قزوین محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین استان قزوین فرش دستباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۴۵۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل

سید محمد اعتماد بیان کرد:خدمت رسانی به واحد‌های صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود وآخرین مهلت صدور مجوز الکترونیگی تا ۲۵ اردیبهشت ماه در نظر گرفته شده است.

او افزود: کلیه واحد‌هایی صنفی که تاکنون به اخد مجوز الکترونیکی نشده اند می‌تواننددرفرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

فرماندار اردبیل بیان کرد: این امر به صورت غیر حضوری و رایگان بوده که واحد‌های صنفی می‌توانند به دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.

اعتماد اعجازی بیان کرد: در استان تاکنون ۲۱/۶ درصد مجوز کاعذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که در این راستا رتبه استان در کشور دهم است.

او افزود: باتوجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارایه خدمات اداری به صاحبان کسب و کار‌هایی خواهد بود که دارای مجوز الکترونیکی بوده و عنوانشان در بانک اطلاعات کسب وکار کشور ثبت شده باشد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • گزارشی از نمایشگاه یک قرن اصالت و ماندگاری سنندج‌ + فیلم
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری
  • تولیدات خوزستان در نمایشگاه اکسپو مورد توجه فعالان اقتصادی
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد